czwartek, 28 listopada 2013

Rozdział 97

Nie zdążyłam nic powiedzieć, bo ktoś poniósł mnie z ziemi.To nie Harry...on nie tak pachnie. Papierosy i perfumy. Zayn
-Zaza.
-Cicho.-mruknął i praktycznie wrzucił mnie do domu.
-Summer chodź tutaj!-usłyszałam krzyk Harry'ego. Pomaszerowałam posłusznie do salonu czekając na opierdol. Spojrzał na mnie wzrokiem mordercy.
-Co. To.Kurwa. Miało. Znaczyć!?
-Wiesz co Harry, nie wiem jak Ty, ale ja nie umiem patrzeć jak ktoś umiera.
-Patrzeć jak ktoś umiera?Ledno go tknąłem!-wypuściłam głośno powietrze czując, że trafia mnie szlag.
-Tatku?
-Co?-mruknął na Darcy chowając twarz w dłoniach.Patrzyłam na sufit chcąc opanować nerwy.
-Alex chciał do Ciebie więc go przyniosłam.-oboje rzuciliśmy się w kierunku Darcy. Harry zabrał jej Alexa, a ja wzięłam ją na ręce.
-Prosiłam żebyś go nie ruszała Darcy...-szepnęłam
-Tatuś już mnie nie kocha? Zawsze zajmuje się tylko Alexem...
-Darcy chodź do mnie.-spojrzał na mnie z jakimś dziwnym uczuciem w oczach i podał mi Alexa

***Oczami Harry'ego***

-Księżniczko co Ty za bzdury gadasz?
-Nie masz dla mnie czasu. Zajmujesz się tylko nim. A ja Cię tatku też potrzebuję ..-przytuliłem ją mocno i pocałowałem w czółko
-Zawsze będziesz moim skarbem. Zawsze będę Cię kochał. Zawsze będziesz moją księżniczką, ale teraz Alex potrzebuje więcej naszej uwagi bo sam sobie z niczym nie poradzi Darcy. Wybaczysz mi?
-Tak. Kocham Cię Tatku.
-Ja Ciebie też.
-Darcy chodź do wujka!-usłyszałem krzyk Zayna, a malutka w sekundzie zeskoczyła z moich kolan i pobiegła do przedpokoju. Wróciła chwilę później u Zayna na rękach.
-Harry Louis już jedzie.
-Co? Po co?
-Zapytaj swojej żonki.
-Summer?!
-Nie przy dzieciach.-opuściła głowę i wyszła do ogrodu.Podałem Alexa Zaynowi i poszedłem za nią.
-Summer co jest? O czym mówi Zayn?- trzęsła się. Nie wiem czy ze strachu czy z zimna. Objąłem ją ramionami i przytuliłem. Moja dłoń opiekuńczo spoczywała na jej plecach.
-Przepraszam. Nie powinienem na Ciebie krzyczeć.Zachowałem się jak ciota, ale to przez strach o Ciebie.
-Harry ja.. chcę uciec.
-Co?
-Uciec, wyjechać zniknąć...To mnie przerasta.Strach.
-Co on Ci powiedział?
-Jeśli spędzę z nim noc to dadzą mi spokój..
-Spokój kochanie. Ze mną jesteś bezpieczna. Tylko ja i Ty. Nic więcej się nie liczy.
-Tak bardzo Ci dziękuję za to, że się o mnie troszczysz.
-Jesteś moją żonką. Zawszę będę o Ciebie dbał.-cmoknąłem jej słodkie usteczka i potarłem swoim nosem o jej.Uśmiechnęła się do mnie słodko. Tego co czułem nie da się opisać. Złość poirytowanie, zazdrość..On nie tknie mojej Summer. Byłem przez całe jej życie jedynym partnerem seksualnym i tak ma zostać.Objąłem ją ramieniem i zaprowadziłem do domu.
-Słoneczko!!

*** Oczami Summer ***

-Cześć Lou.-zapłakana El w 9 miesiącu ciąży podeszła do niego i mocno go przytuliła.
-Harry szykuj się. To już dzisiaj.
-Co?Co jest dzisiaj?
-Akcja. Raz na zawsze się ich pozbędziemy.-złapałam Harry'ego za rękę.
-Nie pójdziesz tam.-walczyłam z jego tęczówkami.
-Pójdę.
-Obiecałeś, że nie pójdziesz!
-Przestań Summer.
-Jeśli pójdziesz na tą pieprzoną akcję to ostrzegam. Nie zobaczysz więcej ani mnie, ani dzieci.
W pokoju zapanowała grobowa cisza.Patrzyłam w jego zielone tęczówki rozszalałe ze złości.
-Przestań grozić mi w ten sposób.
-Nie. Ja mówię serio.
-A ja popieram.-Eleanor stanęła obok mnie.
-A ty po co się między nich wtrącasz?
-Bo ty nie zobaczysz nigdy mnie i naszego syna.
-Summer odpuść.
-Darcy!
-Nawet się kurwa nie próbuj posługiwać Darcy.-nasza córka przyszła i wyciągnęła do niego rączki. Podniósł ja i mocno przytulił.
-Chcesz jej to odebrać?-szepnęłam.
-Nie. Ale chcę żeby to się skończyło. Żebyś mogła iść z koleżankami na zakupy.Żeby Darcy mogła spokojnie się bawić sama w ogrodzie. Żebym mógł się skupić na pracy, a nie drżeć o Twoje bezpieczeństwo w każdej sekundzie.
-Harry jeśli coś Ci się stanie to zostaniemy sami.Zostanę sama z dziećmi.I co wtedy? Co będzie wtedy?-ściskałam jego dłoń jakby to miało w czymś mi pomóc.
-Zrobię z tym porządek nawet jeśli będzie mnie to kosztowało życie. Kocham Cię.-pocałował mnie w czoło.-I Ciebie księżniczko też.-pocałował ją w nosek i odstawił na ziemię.- Wrócę późno, nie czekaj.-wyszedł, a zaraz za nim reszta.Opadłam na kolana i zalałam się łzami.
-Mamusiu..
-Chodź Darcy. Położę Cię spać..-Eleanor wzięła ją za rączkę i zaprowadziła na górę.Zwinęłam się w kłębek i rozpłakałam jeszcze bardziej.
-Summer oni wrócą. Muszą wró...-spojrzałam na brunetkę.Wciągnęła głośno powietrze  i złapała sie za brzuch. Kurwa.





80 komentarzy:

  1. WOW. El albo rodzi, albo coś jej jest.
    To jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu El rodzi ale zajebis** rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super!

    tylko czmu takie krótkie rozdziały? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezuniu! Matko ja nie wiem skąd ty bierzesz te wene ale nigdy nie widziałam takiego swietnego bloga! Ten rodział jest meeeega. Czekam z niecierpliwoscia na nexta i życze weny ; ))) ~Ola ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu. Sie dzieje! El zaczyna rodzić. <33 Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Elka będzie rodzić. Aaaaaaaaaaaaaa!!! Cieszę się jak głupia :3 Elka i Lou będą mieli dziecko, Elka i Lou będą mieli dziecko, Elka i Lou będą mieli dziecko. Odwala mi już, ale to nie zmienia faktu, że się jaram rozdziałem.

    Tylko niech Harry'emu się nic nie stanie!!

    Super jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne. El rodzi hah.x Czekam na next.


    http://grenade-tlumaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne *-* kurwa El rodzi <33 ciekawe czy Lou eróci z akcji :D czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na dalszy ciąg ! Lovciam tego bloga . No i oczywiście ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O elżulka rodzi :O
    super rozdział! czekam na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne !! Kooocham !! :** Pisz tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. PS zapraszam do mnie suzan-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Neexxta dawaj !! Juz !! Bo nie zasne !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa ogarniam już xd El rodzi :D Boski boski boski rozdział !! pisz szybko następny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ycycycycycy akcja się rozkręca xd :D :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Nasza Summi dobrze to skomentowała: o k*rwa.... ;D ale teraz będzie się działo.... :ooo

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG będzie sie działo nie mogę się doczekać nexta



    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  19. czy ona wlasnie zaczyna rodzic??!! o jprdl zajebiste!!! *o* mam nadzieje ze przezyją (Harry Liam Lou Niall Zayn i kto tam jeszcze bd na tej akcji)

    OdpowiedzUsuń
  20. szybko next <33 /// Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  21. PROSZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ SZYBKO NEXT <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ekscytujący moment *.* jaram sie ;PP dawaj next !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajeebiste.
    Tylko mam nadzieję że nie zasgtrzelili El czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Heeyxd jeżeli lubisz czytać blogi to mam tu jeden do polecenia. Dopiero się rozkręca ale mam nadzieję że ci się spodoba ;)
    www.nolimits-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej oby tylko Harremu nic sie nie stalo;* pisz dalej piekne to wszysyko^^

    OdpowiedzUsuń
  27. OOOO KKURWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAWAJ SZYBKO NASTĘPNY BO NIE WYTRZYMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM OMG OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG CUDO *,*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super jak zawsze <3 Pisz dalej, czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. WOOOOOW. ALE SIE DZIEJE. EL RODZI SDRFRDFGFYRGYR. A CHLOPCU MUSZA PRZEZYC !!! KURWA MUSZA !!!!!
    love M.

    OdpowiedzUsuń
  33. Heeyxd jeżeli lubisz czytać blogi to mam tu jeden do polecenia. Dopiero się rozkręca ale mam nadzieję że ci się spodoba ;)

    www.nolimits-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O kURDE :) Boskie, super i takie hahvcohsdcnsKJHFVilbslvjhsdzvbjlsdzv <3 talent nie do opisania xx

    OdpowiedzUsuń
  35. omg to jest super mam nadzieję że przeżyją(chłopcy, przepraszam już mężczyźni :( )

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezuu, CUDOWNY! <3 Pisz szybko next! <3


    http://littledreamdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. NIECH CHŁOPCY PRZEŻYJĄ! :D I OGÓŁEM EL RODZ WOWOW

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest.! El urodzi? :D Mam nadzieję, że młody będzie podobny do Tommo ;d A co do rozdziału :D mam nadzieję, że to się zakończy, bo mnie ci faceci wkurzają -.-

    OdpowiedzUsuń
  39. *-* Przez cb nie pamiętam jak się oddycha ! KOCHAM ! BŁAGAM PISZ NN <3 Tak długo nie było ;'(

    OdpowiedzUsuń
  40. http://lovestory-alexandniall.blogspot.com/ Już ukazał się pierwszy rozdział nowej historii! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Napisz rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ALE CZAAAAD !!!!!!!! JEZU KOCHAM TO !!!!!! <3 BOŻE !!!!! EL CHYBA RODZI !!!!!!!!! OMG !!!!! NIE ZASNE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. wow porod świetbnie okcham prlisska dalej mega to jest ,kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  44. El rodzi. Omg
    POLECAM: hemilystylox.blogspot.com

    CZYTAĆ CZYTAĆ CZYTAĆ <333

    OdpowiedzUsuń
  45. Aaaaa ! :* Świetny blog <3 Rozdział megaaaaaa ! :* Next ! *-*

    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  46. O JEZU <3 Oby nikt z gangu nie przyszedł do Summer :( Cudowne to jest, błagam nie kończ <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie kończ Blacka <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe *_______*


    http://brutalandvicious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jej ale się dzieje ; ) !!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest super. Czekam na next'a <3

    OdpowiedzUsuń
  51. omnomnom El rodzi <3 czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  52. BOSKIE <3 CZEKAM NA NN ROZDZIAŁ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Boski ;* jak najszybciej next kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Pisz rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak bardzo lubisz komentarze to proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jejku to jest piękne <3 pisz szybko dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  57. supeer szybko następny *.*

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny. Zajebisty. Całego bloga przeczytałam z ciekawością tego samego wieczoru co go zaczęłam. Nie mogę się doczekać NEXT.
    A teraz taki sobie spam:
    Zapraszam do odwiedzenia i w miarę chęci przeczytania jednego z moich blogów.
    strong-fanfiction-polska.blogspot.com - jest on trochę starszy
    secretive-girl-fanfiction.blogspot.com - zupełnie nowiutki. XD

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne!!! Błagam neext :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Dalej . OMOMOMOMOM *.*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy