sobota, 16 listopada 2013

Rozdział 93

*** Oczami Harry'ego ***

Automatycznie wcisnąłem hamulec, ale było za późno. Potrąciłem jakiegoś chłopaka. Wyskoczyliśmy z Summer z samochodu, ale dzięki Bogu on już wstał. Spojrzał na Summer i szeroko się uśmiechnął.
- Ja przepraszam. Nic Panu nie jest ? - prawie warknąłem obserwując jego i moją żonę.
- Nie nie, nic mi nie jest ! Summer to na prawdę Ty ? - co jest kurwa ?!
- Alex ?
- Boże nie widzieliśmy się przez lata ! - rzuciła mu się na szyję, a mnie właśnie trafił szlag. Szarpnąłem ją za przed ramię.
- Skoro nic Panu nie jest to my idziemy. - wsadziłem ją siłą do samochodu i odjechałem z piskiem opon.
- Uspokoisz się ? - zignorowałem ją kompletnie jadąc prosto do apartamentu. Prychnęła, ale już się nie odezwała. Kiedy tylko weszliśmy do apartamentu przybiegła Darcy i wskoczyła mi na ręce.
- Tatku !
- Co malutka ?
- Zrobiłam z babcią babeczki !
- Koniecznie muszę je zjeść.
- Nie możesz ! Są dla mamusi !
- Mogę ! - podniosłem ją nad swoją głowę i podrzucałem delikatnie. Wsłuchany w jej śmiech zapomniałem o całym świecie.
- Harry ?
- Co ?! - warknąłem na Summer.
- Możemy pogadać ?
- Nie.
- Dobrze. - poszła na górę i usłyszałem tylko trzask drzwi od sypialni.
- Co się stało mamusi ?
- Nic kochanie. Pokaż te babeczki Darcy. - postawiłem ją, a ona pociągnęła mnie za rękę do kuchni. Mama właśnie wyjęła z piekarnika świeżą porcję.
- Czemu się złościsz synu ?
- Na Summer.
- Co się stało ?
- Nic mama. Daj mi ciacho..- Darcy przybiegła pierwsza i podała mi babeczkę z napisem " Tatuś i Mamusia "
- Pół Twoje i Pół Mamy.
- Dziękuję córeczko.. - wziąłem ciastko i poszedłem na górę. Z sypialni dochodziły mnie niepokojące dźwięki więc wszedłem do środka i zamarłem w połowie kroku. Summer właśnie kończyła rozwalać drugą szafkę nocną. Zobaczyła mnie i rzuciła nią w ścianę kawałek ode mnie.
- Czy ty już do końca oszalałaś ? - tym razem dostałbym lampką. Koniec tego kurwa. Złapałem ją za nadgarstki i spojrzałem głęboko w jej załzawione oczy.
- Co ty odpieprzasz ?!
- Zostaw mnie.
- Zadałem Ci pytanie.
- Mam w dupie Twoje pytanie pierdolony maniaku zazdrości !
- Nie moja wina, że wieszasz się  na szyi pierwszego lepszego typa !
- To był mój kuzyn !
- Pierdol pierdol, ja posłucham !
- Jak zwykle wiesz lepiej prawda ?! Wyprowadzam się i zabieram ze sobą Darcy. Ty i tak nie masz czasu. Przecież liczy się tylko Twoja pieprzona firma i jebany gang !
- Nie zabierzesz mi jej.. - poczułem łzy w kącikach oczu - Nie odbierzesz mi siebie. Nie pozwolę Ci.
- Bo akurat będę pytać Cie o zgodę.
- Posłuchaj mnie uważnie Summer. Jeżeli odejdziesz ode mnie, a tym bardziej jeżeli zabierzesz Darcy to Cie zniszczę. Odetnę Cie od pieniędzy i postaram się, żebyś nie dostała pracy, a wtedy przyjmę Cie z otwartymi ramionami kiedy będziesz błagała mnie o powrót.
- Musisz płacić na dzieci.
- Dzieci mają ze mną wszystko czego potrzebują.
- Jak ty możesz ? Jedyne co potrafisz po tym wszystkim powiedzieć to, że odetniesz mnie od swoich pieniędzy ?
- A co ja mam Ci powiedzieć ?
- Nie wiem kurwa. Może na przykład, że się zmienisz. ?
- Ja ? O nie kochanie.. Już ja CIEBIE wychowam. Teraz pójdziesz do łazienki, doprowadzisz się do normalnego wyglądu, wrócisz tutaj i mnie przeprosisz. I dobrze Ci radzę nie próbuj mi więcej grozić bo to się źle dla Ciebie skończy. Przypominam Ci, że wyszłaś za przestępcę.
- Przypominam Ci, że mnie do tego zmusiłeś. - zwolnione tępo.. Nie panuję... Nie panuję nad sobą. Złapałem ją za ramiona i cisnąłem na podłogę.
- Masz coś jeszcze kurwa do powiedzenia ?!

113 komentarzy:

  1. omg next :) hmm gdyby stracili dziecko .... harry by sb nie wybaczył matko .. zaraz ZGON Pisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu Boskie pisy dalej
    Masz talent ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu...to się porobiło ;// <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;l , ciekawe co dalej ..... ale nie straci dziecka c'nie? Harry ją uderzy ?!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 Super rozdział <3 Ale troche straszny... :D Lubie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie... co on zrobi Summer? ;o czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG . o ja .. OMG ... nie .. nie straci dziecka prawda ? NO ku .. serio .. AAAAAAAAAA !

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg .. Ten Hazza jest po prostu .. Brak słów .. Świetnie piszesz + nareszcie dodałaś <33 Zaje rozdział , bardzo mi się podobał ( jak zawsze , ale ten szczególnie ;3 ) ~ Duśka

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze napisz szybko bo nie moge doczekac sie nastepnej czesci... Chce wiedziec jak zaareguje summer... Boziu jakie napiecie ;) kocham twoje imaginy i pliss napisz szybko nastepna czesc :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz szybko !!! jejku co może być dalej? hm... nie wiem ciekawość mnie zżera :P weny życzę ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym się pojawić się w tym opowiadaniu i przypierdolić Harry'emu. Przecież Summer może poronić! Jak on mógł ją uderzyć?! Pytam się kurwa jak?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam niech ona straci dziecko !!!! Tak tak tak !!! Napiszesz jeszcze dzisiaj ? proszę !!! Wiesz jak cię uwielbiam mimo tego że nie pisałam ale teraz pisze i już wiesz że cię uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  13. oooł. Sami się dostanie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. łoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak on mógł jej to zrobić , nie wiedział że ona może kurwa poronić , a w ogóle ale dupek z niego niech ona od niego odejdzie . A jak będzie ją przepraszał to lepiej niech wsadzi sobie te przeprosiny w dupe!
    Kocham twojego bloga masz mega talent ;) Czekam na next <33
    Kiedy będzie , byś mogła zrobić dedykacje dla mnie proszę ;) Czytam twojego bloga od początku i jest i zawsze będzie zajebisty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz wyraża moje wszystkie uczucia po przeczytaniu tego rozdziału . -,- .

      Usuń
  16. Boże nie mogę się doczekać następnego *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. On tego nie zrobił, na pewno. Boże... Jak mógł!?!

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG !! Nie uwierzył że to był jej kuzyn !! Oby wszystko skończyło się dobrze . Rozdział zaje** ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny! KOOOCHAM <333

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo... ''pierdol pierdol ja posłucham'' widze ze baśka ;** uwiwlbiam twojego bloga jest najlepszy ze wszystkich. Zajebistość jednym słowem ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. BOŻE TO JEST ZAJEBISTE
    NAPISZ NASTĘPNĄ SZYBKO PLISSSSSSSS >3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku mam nadzieje ze nexta dodasz juz jt :*

    OdpowiedzUsuń
  23. woooooooooooooooooooooow to sie porobilo normalnie masakra zaraz wybuchne chce wiedziec jak ta sytuacja sie potoczy ale chyba nie straci dziecka to byloby za proste chociaz pewnie skuteczne bo harry moze sie ogarnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej ej ej przeciez ona poroni... ale niech zuca Hazze w cholere mam dosc tych jego dapadow.

    OdpowiedzUsuń
  25. uuuu lecisz po całości teraz :D nareszcie ta naiwna panna zobaczy w co się wpakowała ;] ach ci bad boy'e...
    ann

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra ja bym na miejscu Summer odeszła od Hazzy. No bo kurwa co on robi?! Troche przesadził. Czekam na nexta. :>

    OdpowiedzUsuń
  27. niech on sie uda dopsyhiatry dobrze mu to zrobi

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mi kurde serce wali ... Zajebisty !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. super... nie wytrzymam dodaj next jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  30. Normalnie mu zara przypjerpapier no ale musze sie przyznac ze na cod takiego czekalam od poczatku

    OdpowiedzUsuń
  31. woow ...
    nie wiem co powiedzieć .
    emocje !
    szybko next !
    aaa !

    OdpowiedzUsuń
  32. Błagam daj nexta w poniedziałek z urodzinowymndedykiem dla mnie? :) /Ola K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pamietaj Darcy musi miec brata !!! Kocham kocham kocham.... I to napiecie na koniec ... <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozdział jak zwykle zajebisty *O*
    Hahaha mój kuzyn ma na imie Alex i mieszka w Londynie :D i jest podobny troche do Malika *,* Przypadek? Nie sądzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. ycycycycycycyc to się porobiło już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D :***

    OdpowiedzUsuń
  36. *_* Nie zasnę dzisiaj ! Boskie ;3 Czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. O Boże. Jako świetny. Dawaj szybko next. Prrrroosssszzzzzeeee!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. wiem ze takie komentarze typu niech ona go zostawi moga cie zachecic do napisania takiego rozdzilu. wiem takze ze z komentarza jednej osoby nie napiszasz takiego jaki ona chce. powiem tylko ze.ja bardzo duzo placze i przeczytalam juz za.duzo imaginow tego typu. dlatego prosze.tylko by ona mu wybaczyla. bo nawet takim ludziom ktorzy czasem potrafia byc wybuchowi nalezy sie milosc. ;*** mira xd

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudoo *_*
    Dawaj next'a szybko. Plosieee <3
    Chyba nie zasnę dziś. Nie no jak coś się stanie dzieckuu . Nie możesz, Darcy musi mieć braciszka noo <33

    OdpowiedzUsuń
  40. O JESUUUU, TO JEST GENIALNE. :))
    Czekam na następny. <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Jprdl ryczę... naprawdę.. łzy mi same lecą...
    Dlaczego oni już się nie kochają ? :C :'C

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach ta Summer i jej buzia , zawsze musi powiedzieć za dużo ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Żądam nexta i to już :* bosz ty masz taki talent... ADOPTUJ MNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  44. O jezu boaki nie zasne, slowo daje ze nie zasne. O kurcze a gdyby stracila dziecko? O jezu ale w sumie pan styles wiwlki wladca moze by sie ogarnal w stosunku do summer. Ja bym go zostawila.na jej miejscu ale to by bylo za proste ale to tylko moje zdanie. Czekam z niecierpliwoscia na next ;)) Pozdrawiam Ola <3

    OdpowiedzUsuń
  45. @Amber Collins ona nie może poronić, ona już urodziła;) to było chyba w poprzednim rozdziale

    OdpowiedzUsuń
  46. Rozdział mega.. Oby Summer i dziecku nic się nie stało... czekam na next
    Monia:p

    OdpowiedzUsuń
  47. A nie. Przepraszam, nie urodziła go jeszcze ale ja głupia;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Poprostu świetne opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  49. WOO *-* Cudowny jak zawsze :* Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz talen za kazdym razem gdzy czytak kolejny rozdzial tak sie wczytuje ze czuje sie jak bym tam byla. Czekam na next pozdrawiam i zycze weny :* /Larry

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny !!!! <3 ale oni muszą się pogodzić i kurde niech Harry się zmieni choć trochee :*** ale masz talent i cudownie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  52. jest super za każdym nowym tekstem zaskakujesz mnie jesteś boska

    OdpowiedzUsuń
  53. O boże!! Znowu w takim mojęcie :o Dawaj szybko nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowny! jak zwykle:D ale niech sie pogodzą może?:DD i niech Harry sie zmieni bo ona w ciazy jest przecież..

    OdpowiedzUsuń
  55. hej twój blog jest super czytam go dzień w dzień a ty mnie ciągle zaskakujesz proszę o next

    OdpowiedzUsuń
  56. OMG zgon co będzie dalejjj Pisz szybko!!

    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Super!!!! Fajnie by było, gdyby po urodzeniu drugiego dziecka Summer i Hazz znowu się pokłócili i rozstali na jakiś czas i wtedy ktoś porwie Summer i Harry przez długi czas nie będzie mógł jej znaleść.

    OdpowiedzUsuń
  58. ja chce next <3 *.*.*.*.*.* //// zuzka

    OdpowiedzUsuń
  59. Weszłam na Twojego bloga i zaczęłam się cieszyć jak głupia, że dodałaś next a jednocześnie jak przeczytałam początek to byłam przestraszona, później lekko zdziwiona jak i ucieszona, że nic się nie stało temu chłopakowi. Jak przeczytałam to: "Mam w dupie Twoje pytanie pierdolony maniaku zazdrości !" Zaczęłam się śmiać jak debil. Rozwaliły mnie te słowa xD I na koniec jak napisałaś, że ją... Achh. Taki zwykły cham się z Harry'ego zrobił ;c Odkręt to jakoś. Proszę Cię.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bozeee swietny!! Weszlam tu i ucieszylam sie jak male dziecko ktore dostalo nowa zabawke ;) Uwielbiam twojego bloga, za kazdym razem coraz bardziej mnie zaskakujesz ( oczywiscie w pozytywnym tego slowa znaczeniu ) !! Naprawde masz talent do pisania...czasami zastanawiam sie skad ty na to bierzesz pomysly...niesamowite!!! Wiem co mowie bo sama kiedys prubowalam pisac ale skonczylo sie na kilku linijkach... Hehehh xd Wiec jak juz pisalam... Kocham twojego bloga !! Z niecierpliwoscia czekam na nastepna czesc !!! ;*** :) P.S. Pozdrawiam I wenyy zycze !! ;))

    ** Przepraszam za jakie kolwiek bledy ale jestem na telefonie i nie mam polskich znakow..!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja chce next ;3 ;') Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham i jeszcze raz kocham <3 ;3

    OdpowiedzUsuń
  62. 69 komentarz. Mogę być z siebie dumna?
    A teraz słuchaj, Styles.
    Jak tylko ją tkniesz, to znajdę cię, i tak ci przypierdolę, że cię przez rok będzie ryj boleć.
    Jarzysz? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Jestem z tb . już wsiadam do czołgu -,- Kc ;*

      Usuń
  63. Jesteś fantastyczna! Masz talent i mam ogromną nadzieję, że go nie zmarnujesz. Rozdział jest wspaniały ♥

    Jeśli miałabyś chwilę, byłabym wdzięczna gdybyś zajrzała. Zależy mi na twojej opinii ♥
    http://runaway-harrystylesfantiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Gdybym była Summer zerwalabym z Hazzą bo przesadził . Bardzo. Rozdział super *,*

    OdpowiedzUsuń
  65. OMG ! *_* Ś-W-I-E-T-N-Y ! To najlepszy blog jakiego KIEDYKOLWIEK czytałam ! <333

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja tez bym go zostawiła. Ale Darcy zabrała ze sobą. Dodaj dzisiaj nexta prosze. Chce wiedziec czy Summer od niego odejdzie ;

    OdpowiedzUsuń
  67. Następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  68. jak on moze? przeciez ona jest w ciazy. Nie lubie takiego Harrego, niech sie zmieni. czekam na nn - patrysia

    OdpowiedzUsuń
  69. Błagam niech Harry się zmieni, bo tak strasznie mi czasami Summer szkoda ... ;C jesteś niesamowita twój blog jest wspaniały i pisz dalej .... i dodaj nexta jak najszybciej bo nie wytrzymam tego napięcia xDD ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. Neeeeeeeeeeexxxxttttt <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  71. pisz dalej i niech Harry będzie taki jak kiedyś żeby w tym opowiadaniu był taki pazur jak kiedyś :P wiem że mają dziecko i spodziewają się kolejnego , ale jednak z tym pazurem to było opowiadanie <3 kocham kiedy dodasz 1 rozdział FIGHTER i SILENCE :* kocham i czekam na nexta zapraszam na moją stronkę na fb : https://www.facebook.com/pages/Kocham-One-direction-bardziej-ni%C5%BC-Zayn-kocha-lusterka/305181322917919?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham one direction bardziej niż Zayn kocha lusterka :P

      Usuń
    2. No dokładnie :P To opowiadanie lepsze było jak Harry był taki zaborczy (:

      Usuń
  72. Hej. Mam kilka koleżanek które chętnie wysłuchały moje zdanie na temat tego cudnego opowiadania : ) Lecz jest mały problem... one mają problemy z wejściem na twojego bloga. I pytają się, czy mogłabyś założyć wattpad'a z tym opowiadaniem. Jeśli nie chcesz, to mam pewne pytanie... ja mam wattpad'a i pytanie brzmi, czy mogłabym opublikować twoje opowiadanie na nim.
    Ohh... no i zapraszam do siebie : ) http://www.wattpad.com/29748893-physical-love

    OdpowiedzUsuń
  73. :OOOOOOOOOO OMG jaka akcja ;D yay!

    OdpowiedzUsuń
  74. ja piedole takiego zwrotu akcji to sie nie spodziewalam i chwala ci za to!! teraz powinno sie cos stac Summer albo synkowi czy cos w tym stylu zeby Harry "otrzeźwial" xd
    <3

    OdpowiedzUsuń
  75. nie spodziewałam sie takiej sytuacji, hahah :) ale super jest /Olimpia♥

    OdpowiedzUsuń
  76. O Matko!! Ja nie mogę..! Świetne to jest!!! Kochamm;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Łał*__* zajebiaszczy rozdział ;)
    Uuu...Harry się wkurzył będzie ciekawie ;p
    Czekam na nexta ;)
    Całuski <3

    OdpowiedzUsuń
  78. dawaaj nextaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetneee <333 Ja to po prostu kocham <3 Tak samo jak Ciebie <3 Pisz dalej i dodawaj szybko <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  80. O matko *.* co to za zwrot akcji. Oby Summer nic się nie stało...Harry WOW ^^ Jesteś super!!! Pisz dalej xd

    OdpowiedzUsuń
  81. najpierw beka bo zamarłem w połowie kroku. Summer właśnie kończyła rozwalać drugą szafkę nocną. Zobaczyła mnie i rzuciła nią w ścianę kawałek ode mnie. hahahaha xD
    ale potem :o
    o kurwa jeggo mać harry ty popierdoleńcu !
    Nie panuję nad sobą. Złapałem ją za ramiona i cisnąłem na podłogę.
    - Masz coś jeszcze kurwa do powiedzenia ?!
    CO TO KURWA MA BYĆ HARRY TY SKOŃCZONY POJEBAŃCU ! :O
    błagam napisz szybko następną cześć :)

    OdpowiedzUsuń
  82. O KURWA O BOŻE :O
    A JAK COS SIĘ STANIE SYNKOWI /?!?!?!!?!!?!?!
    HARRRRRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYY CHOLEA JASNA TY PIEPRZONY EGOISTO :O !
    matko ale się wczułam xD

    OdpowiedzUsuń
  83. JAPIERDOLEKURWAMAĆ Hazz!! Odeszlabym od niego a Darcy wzięła ze sobą. Albo nie. Niech Summer sie coś stanie. Wtedy Harry zrozumie...

    OdpowiedzUsuń
  84. Wow. Niech ona w końcu odejdzie, tylko czemu on będzie chciał ją zniszczyć?

    OdpowiedzUsuń
  85. O kurwa.........nie mam słów na tak zajebisty blog < 3

    OdpowiedzUsuń
  86. Booooskie , kochana czekam na kolejny ! <3 Harry niech tylko jej się coś stanie , to ci łeb urwę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Ooooo.... Nieźle..... :D Ale będzie CZAD !!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  88. kocham twoje opowiadanie ale uwielbiam złe zakończenia....
    chciałabym (ale to tylko mój szalony pomysł) żeby Summer poroniła .... wtedy Harry by się załamał i nie potrafił tego sobie wybaczyć .. Ona wróciłaby do domu zamkneła się w pokoju i zaczęła ciąć , a Hazz by wywarzył drzwi i zobaczył ją nieprzytomną i pociętą na ziemi ... wezwałby pogotowie ... lekarze walczyliby o jej życie a on zrozpaczony oddałby Darcy pod opiekę swojej matki . .. powróciłby do gangu i brał udział w misjach na śmierć i życie by zapomnieć o tym co jej zrobił .... Sam zapadłaby w śpiączkę a Darcy cały czas płakała i tęskniła za rodzicami ... w końcu pojechałaby z babcią do szpitala w rokpo zapadnięciu w śpiączkę i powiedziałaby coś jak ...
    - Potrzebuję cię mamusiu ....
    A ona by się obudziła iii wtedy zadzwoniłby telefon od Zayna że Hazzza miał wypadek i jest w szpitalu ale prawdopodobnie nie będzie mógł chodzić.... a babcia powiedziałaby żeby przekazał Harremu że Sami się obudziła , a jak Hazz to usłyszy pobiegnie nie zważając na nic do Sam ale okarze się że ona go nie pamięta i pamięta tylko Darcy ... i wtedy Harrego będzie cholernie to bolało i dalej już nwm...
    wiem że to tylko moje chore pomysły ale chciałabym żeby tak było ....
    mam nadzieje że bd się dziać ....
    kocham to opowiadanie ....
    PS jesteś zajebista .... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie wspaniałych pomysłów i zakończeń ^^ , ja miałam gorsze xxd o_O

      Usuń
    2. hah witam witam !

      Usuń
  89. http://majfajworit.blogspot.com/2013/11/ogoszenie.html#comment-form proszę komentujcie

    OdpowiedzUsuń
  90. OMG! Biedna Summer! Błagam o nexta!

    NN

    OdpowiedzUsuń
  91. Niech zakończy się dobrze . Niech on pokaże jak mu bardzo na niej zależy .;**
    Jesteś naj naj najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Czy mogę cię powieści ze przerwałaś?

    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  93. Zaczęłam 3 dni temu czytać to od początku i już skończyłam ...
    Super rozdział .

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy