wtorek, 12 listopada 2013

Rozdział 91

Przytuliła się do mnie całując mnie w policzek. Chwyciłem jej dłoń w swoją i powoli poszliśmy w stronę domu. Piła swoje karmelowe cappuccino uśmiechając się do mnie delikatnie. Kiedy wróciliśmy do apartamentu było dziwnie spokojnie. Weszliśmy cicho do kuchni gdzie Darcy pałaszowała obiad przygotowany przez moją mamę. Pocałowałem moją córeczkę w czubek głowy i usiadłem obok niej. Spojrzała na mnie moimi oczami i przesunęła talerz w moją stronę.
- Zjedz trochę Tatku. Na pewno jesteś głodny.
- Darcy jedz. Musisz jeść i rosnąć. - wziąłem ją na kolana i zacząłem karmić. Oparłem się o jej drobne ramionko i zacząłem mieć wątpliwości co do akcji. Odechciało mi się wszystkiego. Chciałem tylko być przy Darcy i Summer, chciałem, żeby były bezpieczne i szczęśliwe. Odnalazłem wzrokiem moją żonę, która pomagała szykować coś mojej mamie. Jest taka piękna.
- Tatusiu ?
- Hmm ? - skupiłem się na Darcy.
- Dlaczego nie jesteś szczęśliwy ?
- Martwię się o Ciebie i Twoją mamę.
- Dlaczego Tatusiu ?
- Boje się, że ktoś Was skrzywdzi.
- Przecież ty nas zawsze obronisz ! - zarzuciła mi rączki na szyję. Wziąłem ją na ręce i podszedłem bliżej mamy i Baby. Kołysałem nią delikatnie i po chwili mała Darcy usnęła mi na rękach. Odniosłem ją do łóżeczka i ułożyłem do spania. Moja mama chyba ją przekarmiła. Korzystając z tego, że Summer była zajęta zamknąłem się w gabinecie i zadzwoniłem do Louisa.
- Co jest Curly ?
- Nie zrobię tego Louis.
- Co ? O czym ty mówisz ?
- Wypisuję się z gangu. Wypisuję się z tej akcji. Nie zaryzykuję życia o jakąś jebaną " władzę " w mieście. Dla mnie najważniejsza jest rodzina.
- Chyba żartujesz ?! Po tym wszystkim chcesz nas zostawić ?!
- Nie. Nie chcę dłużej krzywdzić innych ludzi. Louis porozmawiaj szczerze z El. Może wtedy zrozumiesz jakie to uczucie.
- O czym ty kurwa mówisz ?!
- Pogadaj z Eleanor. - rozłączyłem się i rzuciłem telefon na biurko.
- Harruś. - usłyszałem ciche pukanie do drzwi.
- Tak kotku ?
- Chodź na obiad. - wstałem wzdychając głośno i wziąłem ją za rękę kiedy schodziliśmy na dół. - Coś się stało ? - spytała cicho.
- Nie, nic takiego kochanie. - zacząłem pałaszować, zeby uniknąć jej dalszych pytań. Po skończonym posiłku mama i Baby odpoczywały, a ja układałem naczynia w zmywarce.
- Summer słoneczko wyglądasz znakomicie ! - co on tu kurwa robi ?! Trzasnąłem drzwiczkami od zmywarki i wyszedłem do salonu.
- Louis.. - warknąłem.
- Harry do gabinetu. - nawet na mnie nie spojrzał tylko poszedł na górę. Pocałowałem Summer w czoło i poszedłem za nim. Zamknąłem cicho drzwi i spojrzałem na niego wściekły.
- Tylko się przypadkiem nie drzyj bo Darcy śpi.
- Dlaczego mi nie powiedziałeś ?  - popatrzył na mnie spod przymrużonych powiek.
- O ?
- O tym, że Eleanor.. jest.. no wiesz.. - narysował w powietrzu ciążowy brzuch przy swoim ciele.
- Kurwa boisz się powiedzieć to, że będziesz ojcem ? Że Eleanor jest w ciąży  ?
- Przestań ! - jęknął zakrywając sobie uszy. Zaśmiałem się cicho.
- Co zamierzasz teraz zrobić ?
- No chyba jej nie zostawię. Za kogo ty mnie masz ? - wzruszyłem ramionami. - Harry to Twoja ostateczna decyzja ?
- Co ?
- Nie weźmiesz udziału w akcji ? - pokręciłem przecząco głową.

- Rozumiem. Summer to wspaniała kobieta, a Darcy jest cudowna. Na Twoim miejscu zrobiłbym to samo. - poklepał mnie po ramieniu.
- Dziękuję Ci Lou.. To dużo dla mnie znaczy. - poklepał mnie po ramieniu i odpychając mnie wybiegł z mojego gabinetu. Debil. Pobiegłem za nim, ale zatrzymała mnie Summer, która wskoczyła mi na ręce i namiętnie wpiła się w moje usta. Odsunęła się chwilę później i oparła swoje czoło o moje.
- Na prawdę zrezygnowałeś dla mnie z niebezpiecznej akcji ? - pokiwałem głową i skradłem kolejnego całusa.
- Tak bardzo Cie kocham.. - szeptałem w jej wargi.
- Eww... czuję się trochę niekomfortowo.
- Louis wypieprzaj do swojej kobiety.. - mruknąłem i zan
iosłem Summer do sypialni. Odłożyłem ją delikatnie na łóżko. Nachyliłem się nad nią i całowałem ją bez opamiętania.
- Harry.. Harry stój.. - spojrzałem w jej niebieskie oczka.
- Hm ?
- Nie możemy. Nie zaczynaj nawet proszę.. - cmoknąłem ją w czubek nosa i położyłem obok niej.
- Przepraszam. Tak bardzo bym chciał.
- Ja też.. - kolejny pocałunek przerwał moje brudne myśli.
- Żono moja.. serce moje.. - zanuciłem cicho, a Summer wybuchnęła śmiechem.
- Jak damy jej lub jemu na imię ?
- Dziewczynce.. hmm.. Może Lily ?
- Lilly Styles.. - bawiła się naszymi palcami - Lilly Anne Styles..
- Idealnie.. A chłopiec ?
- Louis Harry Styles. To wiem już od dawna Harry..
- Jesteś ideałem wiesz ?
- Tylko w Twoich oczach. Powiesz mi o co chodziło z tą akcją.
- Na pewno chcesz wiedzieć ?
- Tak.
- Więc słuchaj..



Noo heeej kochani !
1) Chciałam Wam ogromnie podziękować za ilość wyświetleń i komentarzy pod ostatnim rozdziałem !!! Jesteście cudowni ! <3
2) Dziękuję Wam za to, że jesteście #Horanators haha :) Ale kolejny raz proszę Was, żebyście nie próbowali nawet robić jakiś Fan Page'ów na facebooku bo znów pojawiły się takie pomysły ! :)
3) Rozdział trochę inny, ale zwolnijmy tępo haha :)

Kocham Was.. Na prawdę wszystko tutaj dzieje się dzięki Wam :) <3 / Horanowa.:)

82 komentarze:

  1. Aw super nowy rozdział strasznie sie ciesze !!! + pierwsza może ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde swietnee <3
    Czekam na nastepny xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeestt !! Pierwsza !! Fantastyczny rozdzial !! Masz talet !! Naserio !! Zazdrosze kometarzy i wtswietlen.. : )
    Nexta mam nadzieje dasz jutro ? To nie bylo pytanie lecz rozkaz ! XD neeeeeeexxttt !!! Suuupeerr !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhu pierwsza! Ty to umiesz zbudować napięcie! Dawaj next szybko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Doodasz o Niallu 1 rozdzial ??? Czekamy juz dlugo :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże, o boże, o boże!!
    Świetne!
    Kocham to opowiadanie i ciebie <3
    Szybko pisz nexta, prooszę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdzial az cala sie trzese czekam na next i zycze weny / Larry

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie wszyscy bysmy chcieli zeby nastepny rozdzial pojawil sie dzisiau lub jutro ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno wszyscy:D rozdział cudny*.* czekam na nn - patrysia

      Usuń
  9. Cudowny nie moge doczekać sie kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy dodasz o Niallu 1 rozdział ? <3<3 <3 <3 <3 <3 O:-) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaaa!!!! kocham kocham kocham!!!!!!!! *-* <3 zajebistyyyyyyyyyyy!!!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Loooove :* <3 czekam na nn *.* ♡.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ale mógłby być troszke dłuższy<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm... jest napisane jak damy jej lub jemu na imie : lily.. a w poprzednich rozdzialach bylo ze rosie lub damon.. X.x rozumiem ze to bylo dawno i mozna nie pamietac :3 ale ja sb czytam po raz 5 :* xD wydaje mi sie ze w 9
    82 bylo tak napisane.. oj dobra. Kooocham twoje ,,fanfictiona,, blacka tez, czekam na nn <3 xox

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAAA!!!!! Kolejny proszę *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. LoLz chciałam napisać to samo xxxd , ni więęęęęc ... CUDO <3333
      heheh ^^
      pozdrawiam xx

      Usuń
  17. Moglabys dodac cos na fighter lub silence. a rozdzial jak zwykle cudny

    OdpowiedzUsuń
  18. awwww jak slodko zrezygnowal dla nie z akcji ten rozdzial jak kazdy inny jest zajebiaszczy a co z silence? dawno tam nic nie dodalas czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  19. <3 zajebiste jak zawsze :) tylko twoje opowiadanie czytałam chyba z milion razy od pierwszego do ostatniego, już chyba znam je na pamięć. to dziwne bo ja nigdy nie lubiłam oglądać ani czytać czegoś dwa razy. ale to jest zbyt genialne. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny :* Jak zawsze zresztą. ;D / Natalie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham <3 jesteś świetna guvygylmngbcvf I LOVE YOU ♥ ///zuzka

    OdpowiedzUsuń
  22. zajebisty jak zawsze kocham cię i gratuluję komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ycycycycycycycycycyc zajebisty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział <3 KOOCHAM CIĘ :**

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebis*e jak zawsze ^_^ Kocham *-*
    Love, love ♥
    // ci-nienormalni.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny rozdział, w sumie jak zawsze... :D
    + ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA. PRZEDWCZORAJ ZAŁOŻYŁAM.
    GDYBYŚCIE MOGŁY, TO PO KOMENTUJCIE, BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;*
    http://love-story-louistomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebisty jak zawsze !!!!!!!!!
    Napisz coś na silence albo fighter błagam!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże dalej KOCHAM <3 Cb i twój bloog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. OOOOOOOO KURDE, BOSKIII ( jak zawsze ) ;*** SUPER SUPER <3 czekam z niecierpliwością na next ;) KOCHAMYY CIEEE xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisz dalej te rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Plis dodaj szyyybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  33. Dodasz następny rozdział? Prosze cie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pliiiis dodaj nexta dzisiaj albo nie wiem jutro.

    OdpowiedzUsuń
  35. O ile dobrze pamietam chlopiec mial miec na imie Nathan ale dziewczynki to juz nie pamietam :) ciesze sie ze Harry zrezygnowal, bedzie bezpieczny :3
    Fanki fanfictionow zapraszam tu : http://hemilystylox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziewczynka miała być Rose ; ** ~ Duśka

      Usuń
  36. Wspaniały polecam mojego bloga: red-emmaroser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. supersupersuper itnct35nn <3

    OdpowiedzUsuń
  38. wow świetne, jak zwykle ;D a mam pytanie, kiedy pojawi się rozdział o
    Niallu? Bo już nie mogę się doczekać ;3

    OdpowiedzUsuń
  39. ŚWIETNY ♥♥♥ UWIELBIAM JAK PISZESZ ^^ SZYBKO DAWAJ NEXT ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kocham twój blog ♥♥♥♥ next

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudo!!! Jestesmy tu dzieki tobie ;)))


    KOOOOOOCHammmmmyy CIEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudo *.*
    Ja
    Chce
    Następny
    Rozdział
    Proosze cie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dodasz jutro nexta? Prosze. Tylko żeby rozdział był długi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Adoptuj mnie :* czekam na nexta <333333
    Darcy xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Juz czekam na nexta *.* 'o'

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam na 7.00 do szkoły ale postanowiłam szybko wejść i przeczytać bo wczoraj niestety nie mialam czasu :/ Rozdzial jak zwykle świetny ;) Kiedy dodasz nastepny? Oby dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  47. <3 Kc i tego bloga. Kiedy następny? Lece do sql paa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 69 xD .? Przypadek nie sądze ;* Boskie Pisz .! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. kocham te opowiadanie
    masz na serio wielki talent
    pisz dalej
    czekam na nexta *-*
    :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Exxxxxxxxxtra !!!!! Nie wiem jak ty potrafisz pisać tak PROFESJONALNIE ?!?!?!?!?!? Suuuuper <3333

    OdpowiedzUsuń
  51. Dodaj następny :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Weszłam no i myślałam że będzie nowy rozdział ale nie maa :( czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  53. jezu kobieto jestes zajebista super piszesz czekam na dalsza część i błagam niech ta historia sie nie kończy np na 100 rozdziale CZEKAM NA NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  54. Dodaj nextaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja chcee nexta plis :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny :) jak zwykle. Dodaj nexta.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dodaj nastepny rozdział prosze ;) Masz takie talent że ... aż na serio nie wiem jak to powiedziec c: Zazdroszczę xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Szyyybko next. <3
    P.S. koocham tego blogaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Prosze dodaj
    Następny
    Rozdział
    <3 <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Już się nie mogę doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Boskie *_* Zresztą jak wszystkie ;3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy