niedziela, 24 listopada 2013

Rozdział 96

-O czym ty mówisz człowieku?-poprawiłam nerwowo włosy. Otworzył usta, żeby odpowiedzieć, ale poczułam rękę na ramieniu.
-Słoneczko chyba powinnaś już iść...- mrożący krew w żyłach wzrok Louisa spoczął na tym kolesiu.
-Tommo
-Idź do środka! warknął przenosząc na mnie wzrok.
Postanowiłam się zamknąć i zrobić co mi karze. Przeprowadziłam szybką rozmowę z dyrektorką przedszkola i udało mi się załatwić miejsce dla Darcy. Wyszłam dumna z siebie i już wyciągałam telefon żeby zadzwonić do Mężulka, ale zobaczyłam Lou opartego o maskę mojego auta.Schowałam telefon do kieszeni i podeszłam do niego.
-Lou.
-Posłuchaj mnie.Albo powiesz Harry'emu, albo ja to robię.
-Louis ale..
-Ty nie rozumiesz co Ci grozi?! Summer jesteś w śmiertelnym niebezpieczeństwie!
-Nic wielkiego się nie stało.
-Ale mogło się stać.Masz czas do północy.-wyrzucił niedopałek i odszedł. Wypuściłam głośno powietrze i wsiadłam do samochodu.Miałam w planach zakupy, ale chyba lepiej będzie jak wrócę do Hazza. Pojechałam prosto do domu.Na wejściu usłyszałam śmiech Darcy. Podbiegła do nie roześmiana i przytuliła się do moich nóg.
-Mamusiu! Tatuś mnie łaskocze
-To uciekaj na górę malutka, ja zajmę tatę.
-Dobrze mamusiu!-pobiegła po schodach, a ja zdejmując kurtkę poszłam do salonu.
-Hazz?-poczułam jego ręce na swoim brzuchu i jego oszałamiający zapach wokół mnie.
-I co moja cudowna żona załatwiła?
-Darcy ma miejsce w przedszkolu.
-To chyba powinnaś się cieszyć Misiu.- mruknął całując mój policzek.odwróciłam się i wtuliłam w jego tors.
-Maleńka?
-Harry chyba musimy porozmawiać..
-Zrobiłem coś nie tak? Summi przepraszam.
-Nie! Harry jesteś cudowny, między nami jest cudownie.
-To o co chodzi? Wyglądasz jakbyś się czegoś bała.
-Bo tak jest. Gdyby nie Louis...
-Mów co się stało.-przycisnęłam swoje usta do jego miękkich warg. Podniósł mnie do góry przedłużając pocałunek.
-On do mnie dzisiaj podszedł..-mruknęłam milimetr od jego ust wpatrzona w jego oczy.
-Kto?
-Ten koleś z tego gangu, który ukradł Ci moje zdjęcie.
-Powiedz, że żartujesz.-czułam pod swoimi dłońmi jego napięte ramiona.
-Nie..
-Czego chciał?!- w jego oczach byłą złość i masa troski.
-Miał dla mnie jakąś propozycję, ale wtedy przyszedł Louis i kazał mi odejść, i ja nie wiem Harry boję się!
-Nie pozwolę Cię skrzywdzi. Nikomu. Jesteś tylko moja myszko i nikt Cię nie dotknie.
-Obiecujesz mi? Obronisz mnie i dzieci?
-Tak. Niczego innego nie pragnę tak , jak waszego szczęścia i bezpieczeństwa.-wziął mnie na ręce.-Summer ja wiem, że Cię to wkurzy, ale Zayn będzie cały czas obok Ciebie.
-Co?
-Summer nie mogę cały czas być obok, bo pracuję. Zayn mi to kiedyś proponował.Poza tym uwielbia dzieciaki i bardzo lubi Ciebie. Tak musi być do czasu aż zniknie problem.Zgodzisz się?- kiwnęłam głową i ponownie zanurzyłam się w jego ramionach.
-Tatku!
-Tak Darcy?- mruknął.
-Alex płacze !
-Pewnie jest głodny. Ja pójdę, a ty zajmij się Darcy okej?
-Okej.-poszłam na górę i  wzięłam mojego syna na ręce.
-No nie płacz już malutki. Mama do Ci jeść.- zaczęłam go karmić piersią tak jak zalecał lekarz.Uspokoił sie i patrzył na mnie swoimi zielonymi oczami pobierając pokarm.
-Mama Cię kocha wiesz?-ubrałam się i nosiłam go na rękach nucąc cicho, żeby usnął.Podeszłam do okna i zobaczyłam Harry'ego szarpiącego jakiegoś typa na ulicy. Te kruczoczarne włosy..Kurwa mać.
-Darcy?!-krzyknęłam
-Tak mamo?-przybiegła na górę .
- Mogłabyś przez chwilę zająć się Alexem?Ja go położę, a Ty mu pośpiewaj i pogłaskaj go delikatnie po brzuszku, dobrze?
-Dobrze mamusiu. Kocham Cię.
-Ja Ciebie też.-położyłam Alexa w łóżeczku i wybiegłam przed dom.
-Harry! Harry zostaw!- próbowałam go odciągnąć od nieprzytomnego chłopaka.
-Zostaw Summer! Zabiję gnoja!
-Rozwiążesz to inaczej.! Harry dzieci to widzą!-jak na komendę oderwał się i pobiegł do domu.Klęknęłam obok chłopaka i sprawdziłam jego puls. Jest.Chciałam wstać, ale  on złapał mnie za rękę.
-Jedna noc ze mną i opuścimy Londyn..-szepnął.
__________________________

Hej! Kolejna propozycja! Razem z twitterowym Harrym (@HarryBlackPl) stwierdziliśmy, że fajnie byłoby gdyby do reszty bohaterów dołączył Alex Styles :). Chciała, Wam podziękować za to, że udzielacie się na Twitterze i sprawiacie że Black zdobywa coraz więcej czytelników. Dla najlepiej prowadzonych kont będzie nagroda w postaci mojego rękopisu. Mam nadzieję,że Wam się to podoba. Aha Kochani.. Dostałam pytanie odnośnie wysłania mi kartki na święta. Byłoby mi bardzo miło, więc gdyby ktoś chciał mi zrobić taki prezent to piszcie do mnie na twitterze @NiallouJHoran. Do Twitterowych bohaterów kieruje prośbę o podanie mi na dm swoich adresów :) Kocham was baaardzo i za wszystko bardzo dziękuję :* / Horanowa


92 komentarze:

  1. Z A J E B I S T E ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki , nie podpisałam się XD ~ Duśka : **

      Usuń
  2. next <3 proszę :** /// Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu, się dzieje :)) bardzo mi się podoba :) /Olimpia<3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Omggg kocham too!! To się stało moją codziennością ; )) ! Szybko pisz next !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz poprostu... Zajebiscie! OMG! Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham !!!!! Czekam z niecierpliwością na następny....

    OdpowiedzUsuń
  8. JEst w końcu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3 *.*
    Zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne ! Kocham ! Nie pamiętam jak się oddycha ! Czekam na nn <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!
    Polecam: hemilystylox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne :) czekam na next z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAJEBISTY rozdział, nmg sie doczekac nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny rozdział.x Czekam na next.:)

    http://grenade-tlumaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurwa..przeptaszam ale powstrzymać się nie moge ^^*-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajsbisty pisz jak najszybciej!!!!!!!
    Kocham tego bloga wchodzę you codziennie!!!!!
    PS.dodaj coś na fightera błagam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle świetny rozdział <3
    jesteś wspaniała ;**


    http://noothingisperfect.blogspot.com/
    zapraszam ff o Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne...nie mam slow !! Meegaa !! :** Kooocham !!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie :*
    czekam na nexta // kalusia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko świetne *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow... brak mi słów po prostu cudowne, kocham to opowiadanie <3 <3 <3 *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. Next ! Next ! Next ! Next ! Next ! I want NEEXT !! I Love you and you blog and you imaginy !!!
    I waant neextt !!!
    My sister has a talent !!!
    I Love You <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. GENIALNE ... I TO NAPIĘCIE :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ycycycycycy o rzesz krczę jego mać ale teraz będzie :D :***

    OdpowiedzUsuń
  24. to ja Ci dziękuję ;D rozdział zajebisty tak jak i cały Black ! Czekam z niecierpliwością na nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Ja to widzę tak: Summer się zgodzi ból chce pomóc Hazzie, a Harry się wkur... Echem... Zdenerwuje.

    Boski <3
    NN

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekałam na ten rozdział i się doczekałam :3 Zajebisty<33

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny :)) Ta propozycja...ciekawe co zrobi Summer oby nie zdradziła Harry'ego. Czekam na następny :P Boski :33

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski *O*
    Pisze szybko nexta i napis co się dzieje u Lou i El <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozdział jest boski !

    @HarryBlackPl

    OdpowiedzUsuń
  30. błagam ja chce nastepny :D rozdział booski - patrysia

    OdpowiedzUsuń
  31. kurdeee.. koncówka megaaa.. <3
    P.S. jak bardzo chcesz to mi tez mozesz wyslac rękopis na święto-urodziny, tak tylko mowie jakby ci sie chcialo ich wyslac wiecej.. xd <3
    P.S.2 najlepszy prezent ever <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo!!! Będzie się działo :D Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pojawiło się kilka błędów i z tego jeden OGROMNY chodzi mi o " lepiej będzie jak wrócę do Hazza" tam zamiast Hazza powinno być Hazzy. Bo nie piszesz, że jesteś z Harry na zakupach tylko z Harry'm.
    Był tam jeszcze, że zjadłaś jedną literkę w słowie, ale to już nie jest taki duży błąd. Nie szukam go teraz. Może sama poszukasz i poprawisz. I szczerze powiem, że tutaj delikatnie jest zmieniony styl pisania. Wole tamten

    OdpowiedzUsuń
  34. duper szkoda ze filmu nie zrobili haha Next

    OdpowiedzUsuń
  35. wow !! superrrr <3 ciekawe co bd dalej... :* oby wszystko było ok :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! Ciekawe czy Summer się zgodzi?...

    OdpowiedzUsuń
  37. Pisz rozdziały :* zapraszam :http://www.youtube.com/watch?v=T2s30o1pCGA&feature=youtu.be :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudo
    czekam na next i zapraszam do mnie
    http://imaginy-by-natasza.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodaj dziś nexta BŁAGAAAAAAM!!!<33333//Monia

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam prośbe czy przy następnym rozdziale mogła byś dać zdjęcie tego chłopaka , którego pobił Harry ??:*:*

    OdpowiedzUsuń
  41. takk dodasz zdj jakbyś mogła???twój blog jest super tylko szkoda że coraz rzadziej dodajesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prosimyy o jego zdjęcie !!! kc

      Usuń
  42. dlaczego nigdy niestać mnie na nic więcej niż ":o" ?

    destiny-harry.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  43. Błagam dodawaj codziennie!!!!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomogłabym Hazzie zabić gnojka, rzezimieszka i inne okleślenia

    OdpowiedzUsuń
  45. niech ona spedzi te jedna noc z tym skośnym a oni dotrzymaja slowa i wyjada. Potem niech Hazza sie o tym dowie xd

    OdpowiedzUsuń
  46. Rozdział świetny!
    Mam jedną prośbę mogłabyś napisać imagina o Liamie, albo przynajmniej jakość wspomnieć o nim w Blacku. Plis :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kto to do chuja był... Ależ Ty, noo. Musiałas skończyć w tym momencie?? No błagam szybciutko pisz Kochana. Nie mogę się doczekac ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. I ona pewnie dla dobra wszystkich przespi sie z tym gosciem, potem harry sie o tym dowie i bedzie dupa a nie zwiazek

    OdpowiedzUsuń
  49. KOCHAM CIĘ I TWOJEGO BLOGA A ROZDZIAŁ BOSKI :*****************

    OdpowiedzUsuń
  50. Cipooo dlaczego w takim momencie? I jak najszybciej next proszeeee spoko by było jakby się z nim przespała ja zboczuch xxd

    OdpowiedzUsuń
  51. O kurde świetny uwielbiam go prostu zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale no niech Hazz sie nie obraza na nia za to proosze. Kocham to opowiadanie dawaj nexta.
    O no i ja sie zgadzam. Zrob prosze imagina o Liam'ie bo sa wszyscy aby nie on :c
    Kc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, już wcześniej o tym pisałam. Nie ma go, ani w Blacku, ani nie ma o nim żadnego imagina to trochę smutne :'(

      Usuń
  53. świetne ! :))

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Pisz rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  55. mega mega mega pisz dalej a kartke ci wyśle bo mam adres z tamtego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurde masz talent dziewczyno *,* zazdroszczę, bo mi nikt nie chce wysłać kartki na święta ;-; forever alone :'( do rzeczy: rozdział przecudowny, jak zawsze z resztą ;** dodaj najszybciej jak możesz plisss <3 noi życzę weny!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  57. kochana swietny blog wogule czytam od początku

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoj blog jest SUPER *.* Zapraszam do mnie ;) http://stronamroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zaje***e!!!!! Oby teraz ten facet dręczył Summer, a ona żeby nic nie mówiła Harry'emu!!! Chłopak może ją porwać, albo zgwałcić. Wtedy będzie niezła akcja :)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Nominowałam cię do Liebster Blog Award :D
    Więcej info u mnie:http://kidnappin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. daj rozdział nowy dzisiaj, proszę:(((

    OdpowiedzUsuń
  62. boże boże zajebiste *-*

    OdpowiedzUsuń
  63. kocham <3 na serio strasznie związałam się z bohaterami tego opowiadania *-*
    dawaj nexta
    https://twitter.com/angahoran mój TT
    daję Follow Back
    <3

    OdpowiedzUsuń
  64. OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! <3 Znalazłam tego bloga przez przypadek i tak się wkręciłam że przez 3 godziny przeczytałam wszystkie części <3 Kocham ciebie i Twój blog ;* Czekam na next! Kiedy będzie? :*
    Zapraszam też do siebie:
    http://littledreamdirection.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapraszam na bloga : http://life-story-of-love-and-pain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Hejo! Rozdział jak zawsze super! Zapraszam do mnie http://lovestory-alexandniall.blogspot.com/ już niedługo ruszy tu nowa historia, którą piszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. jest super dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy