środa, 6 listopada 2013

Rozdział 89

*** Oczami Summer *** 

Złapał mnie za nadgarstki i odsunął od swojego torsu. 
- Oszalałaś kobieto ? - spojrzał na mnie jak na idiotkę i tak się właśnie poczułam. 
- O co Ci chodzi ? 
- Jesteś w ciąży. 
- I ? 
- I ? Pytasz mnie " I ? " ? Wiesz co może się stać ! 
- Boże jakie ty robisz dramaty ! 
- Przestań się ze mną kłócić. Nie tknę Cie do końca ciąży ! - wstał z łóżka i wyszedł trzaskając drzwiami. Poczułam się cholernie źle. Poczułam się brzydka, upasiona i niechciana. Wstałam z łóżka i podeszłam do lustra. Podwinęłam swoją koszulkę i spojrzałam na swój brzuch. Już odstawał trochę bardziej niż zwykle. Zdjęłam koszulkę i spojrzałam na swoje ciało. Nic się nie zmieniło oprócz tego cholernego brzucha. Ubrałam się i wróciłam do łóżka. Niekontrolowane łzy uciekły spod moich powiek. Usłyszałam jak wchodzi do sypialni. Odsunęłam się prawie na samą krawędź łóżka kiedy poczułam jak zajmuje swoje miejsce obok mnie. Usłyszałam cichy śmiech po czym poczułam uścisk na mojej talii. Przyciągnął mnie do swojego ciała i pocałował w skroń. 
- Summer nie obrażaj się. - ignoruj Summer, ignoruj. - Chciałbym żebyśmy jutro poszli na kolację. Co ty na to ? 
- Nie. 
- Co ? 
- Nie. Jestem za gruba nie chcę przynosić Ci wstydu. 
- Co ty znowu wymyślasz ?! 
- Dobranoc. 
- Summer do jasnej cholery ! 
- Zamknij się kurwa bo mam Cie już dość Harry. Albo się wydzierasz, albo zgrywasz opiekuńczego męża. Zastanów się co ty robisz ! - te słowa wyszły z moich ust zanim się nad nimi zastanowiłam. Jego usta otwierały się i zamykały. Nie wiedział co ma mi odpowiedzieć, czy powinien odpowiadać. 
- Harry przepraszam.. 
- Zostaw.. - warknął kiedy chciałam wziąć go za rękę. Odwrócił się do mnie plecami i wtulił w poduszkę. Poszłam w jego ślady i położyłam się spać. Kiedy obudziłam się rano łóżko było puste. W mieszkaniu nie było ani Harry'ego, ani Darcy. Poszłam pod prysznic i ubrana w http://img.szafa.pl/ubrania/0/016465738/big_1383724688/cieplusio-i-stylowo.jpg zeszłam do kuchni. Zjadłam śniadanie, wzięłam zestaw witamin, które każe brać mi Harry i zgarniając torebkę wyszłam z apartamentu. Zamknęłam je na kod i upewniając się, że mam broń w torebce wcisnęłam guzik na parking. Chwilkę później już wsiadałam do swojego BMW. Harry nieźle się wkurzy, ale jakoś nie bardzo mnie to obchodzi. Udałam się do centrum handlowego w poszukiwaniu nowych ubrań. Chodziłam po sklepach już 3 lub 4 godziny co zaczynało mnie trochę męczyć. Zaniosłam wszystko do samochodu i zajęłam swoje miejsce za kierownicą w chwili, kiedy zadzwonił mi telefon. 
- Słucham ? 
- Masz 30 minut, żeby wrócić do domu. - furia. 
- Uspokój się. Już wracam. - rozłączył się. Westchnęłam głośno i odpaliłam silnik. Jechałam ulicami Londynu chociaż wcale mi się nie spieszyło. Kiedy tylko wjechałam na parking już na mnie czekał. Dreptał nerwowo w miejscu marszcząc brwi. 
- Hej.. - wysiadłam z auta i posłałam mu uśmiech. 
- Gdzie byłaś ? - podszedł do mnie powoli z miną mordercy lub co najmniej sadysty. 
- W centrum, potrzebowałam kilku nowych ciuchów. 
- Prosiłem 
- Wiem. - zatrzasnęłam drzwi i z torbami ruszyłam w stronę windy. Nie miałam ochoty na kolejne kazanie. Podbiegł do mnie i wziął ode mnie torby. Drugą ręką objął mnie w talii. Wsiedliśmy do windy, w której było już kilka osób. Hazz stanął za moimi plecami i przyciągnął  do swojego torsu. Jego dłoń powędrowała na mój odstający brzuch. Specjalnie zrobił to tak, że sweter podkreślał ciążę. Pocałował mnie w czubek głowy korzystając z przewagi wzrostu. Nic z tego Harry. Nie tym razem. Gładził delikatnie mój brzuch, a ja miałam ochotę odgryźć mu rękę. 
- Które dziecko  ? - rzuciła jakaś babka patrząc na nas z uśmiechem. 
- Drugie. - odpowiedział Harry oddając jej uśmiech. 
- Tylko pozazdrościć. - zaraz rzygnę tęczą. 
- Sam sobie zazdroszczę tak cudownej żony. - pocałował mnie w policzek. Chcę wysiąść !!!! Zatrzymać windę ! 
- Ale widzę żona coś nie w nastroju. 
- Skądże. - mruknęłam stając Harry'emu na stopie. Zrozum mój znak idioto ! 
- Stęskniła się za mną. - kobieta uśmiechnęła się i opuściła windę. Harry cały czas trzymał mnie przy sobie mimo, że zostaliśmy sami. 
- Przeszło Ci ? - mruknęłam na niego. 
- Ta. Muszę się przyzwyczaić do Twoich " ciążowych humorków ". - nie komentuj Summer, nie komentuj..
- Ja do Twoich przyzwyczaiłam się już dawno temu. 
- Summer przestań. - wpisał kod i wpuścił mnie do apartamentu.
- Mamusia ! Tatuś ! - Darcy przybiegła i przytuliła się do moich nóg. 
- Zostawiłeś ją samą ?! 
- Dzień dobry skarbie ! - mama Harry'ego. Wkleiłam na twarz  sztuczny uśmiech i odwróciłam się w jej stronę. Ucałowała mnie w oba policzki i przytuliła. 
- Nie wiedziałam, że mama przyjedzie.. 
- Postanowiłam zrobić Wam niespodziankę. Teraz jesteś w ciąży i sądzę, że powinnam Wam trochę pomóc. 
- Darcy do jasnej cholery ! - usłyszałam krzyk Harry'ego i pisk Darcy. 

80 komentarzy:

  1. Jezu co sie tam stalo ? Kocham twoje opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. boze smieszą mnie te komentarze w stylu pierwsza juz bys lepiej bylo jak by napisaly cos milego a nie hahaha .

    super :* ciekawe co z darcy

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe co się tam stało. czekam na nn. rozdział super - patrysia

    OdpowiedzUsuń
  4. matko *o* świetne <333 ciekawe co się stało z Darcy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste ; ** kocham to i cb ;3 Czemu ty nam to robisz i kończysz w takich momentach T.T ? DODAJ SZYBKO NEXT !!! *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) ciekawe co się stało ;* ..... czekam na next z niecierpliwością ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na następny rozdział! Ciekawe co się stało ;o Nie mogę się doczekać! :*

    Zapraszam:
    http://susan-harry-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu blagam dodaj jeszcze dzis !!! Blagam !! Prosze !! Dzis !!! Proooszeee !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam dni, kiedy tu wchodzę i jest nowy rozdział :D moja ulubiona niespodzianka :D
    ann

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham czekam na next !!!!! ^^ / Larry

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham! kocham! kocham! :D
    piszesz bosko i mam nadzieje że zaraz dodasz kolejny ;D
    a tak swoją drogą to ciekawe co Darcy zbroiła :P Do następnego całusy ~ Wika

    OdpowiedzUsuń
  13. zajeeeeeee***ty poprostu.. Niemoge sie juz doczekac następnej czesci;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe co Darcy narobiła ? :) Czekam na next Kocham tego blogaa


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Dalej błagam napisz kolejny jak najszybciej!!!!!!
    Kocham tego bloga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejkuu cudoo : *
    Dodaj kolejny jak najszyciej, bo ciekawość mnie zżera < 33

    OdpowiedzUsuń
  17. CO TEN HARRY KRZYCZY NA DARCY ? :o NIE ŁADNIE :c
    NEXT ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Co sie stało?????!!!!!!!!!!!!! Genialny rozdział jak zwykle! <3 Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Next <333 kocham to :3 Co się stało ? Błagam dodaj jak najszybciej rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o bożee <33 nextt jak najszybciej ....ijdekrbvvruui /// Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby nic się nie stało. :( // imaginy1onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. japiedolek*rwamać czemu w takim momenciee???!!!! mam nadzieje ze nic zlego sie nie stanie :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie będe teraz mola zasnąć puki się nie dowiem

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu w tym momencie ?! CUDNY *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. hej mam do cb prośbę możesz dodać nowy ... na silence <3
    pliska :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zajebiste kocham to :*

    OdpowiedzUsuń
  27. żeby nic złego się nie stało!! <3 NEXT <3 OBY SIE NIC NIE STAŁO!

    OdpowiedzUsuń
  28. Plis
    dodaj
    dzisiaj
    nexta
    Świetny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejjj!! Świetny.! Kocham To:D:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebisty rozdział <3
    Czekam na nexta ^^
    Zapraszam do mnie :D
    i-want-to-die-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ZAJEBISTY JAK ZAWSZĘ :********
    NEXT

    OdpowiedzUsuń
  33. omfg :o
    jak to darcy pisk ??!!?
    dalej !

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawa jestem co sie stalo:) czekam na dalsze czesci/Olimpia♥

    OdpowiedzUsuń
  35. BEAUTIFULL :) Czy mogę skopiować na stronę na FB? :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodaj nastepny szybko proosze *.*
    Tak strasznie lubie ten moment kiedy wchodze a tu nagle nowy rozdzial.
    Wiec gdy tylko gedziesz miec czas oczywiscie
    Dodaj nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  37. No weź ja chcem daalej. Nie no to zależy od cb ale prosze dodaj nastepny. Pliisz .Przy okazji.. cudofny jak zawsze :d 'o'

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodasz dzisiaj nexta? Piąteczek :d koffam

    OdpowiedzUsuń
  39. mój blog red-emmaroser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. polecam mojego bloga red-emmaroser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham!!! Co tam się stał? Kiedy next? Chcę wiedzieć co bd dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne ; ** Mogłabyś dzisiaj zadedykować dla mnie rozdział ? Mam dzisiaj urodziny ;33 ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  43. NEXXTT !! MASZ TALENT !!! DASZ NEXTA DZIS ?? BKAGAM !!

    I ZAPRASZAM DO MNIE I PROSZE O UDOSTEPNIENIE !!
    http://one--direction-imaginy.blog.pl/
    ZAPRASZAM I PROSZE O KOMY XDD
    NAPISZ NEXT !! DODASZ JESZCZE O NIALLU ?? PROOSZE ! NEXTA ! O ! SUMMER ! I ! NIALLU !!
    BLAAGAAMM !! ; ) ; ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  44. Doodaaj rozdzial pliiis :c tak straasznie to kocha.

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne.
    http://grenade-tlumaczenie.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. BŁAGAM RÓB KOLEJNY ROZDZIAŁ BŁAGAM! PROSZĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. http://pataja.blogspot.com/ świnia ze mnie że reklamę sobie robię , c`nie? :C heh, zapraszam, pomimo mojej chamskości :>

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  49. No wlasnie. Kiedy next? *.*

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie goraczkujcie sie tak przeciz minely dopiero 3 dni. Jesli bedzie trzeba to moge czekac nawet miesiac.

    OdpowiedzUsuń
  51. JEZU!!! Co z Darcy?!?!?! Ja prd dawaj NEXT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. muszę się dowiedziec co będzie dalej prosze dawaj nexta szybko.... <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Dawaj szybko!!! I czy mogłabyś dodać rozdział również z dedykiem dla mnie z okazji urodzin? Proszę!
    /Ola K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że moje urodziny są 18 listopada
      /Ola K.

      Usuń
  54. Dodaj rozdział na fighter!!!!!!
    PROSSEEE!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiem że długo to my nie czekamy na ten rozdział ale pewnie nie tylko ja jestem strasznie ciekawa co dalej. Wiec proosze gdy tylko będziesz miała czas dodaj nexta. Życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Dodaj nexta jak najszybciej + zycze weny :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Plis daj szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  59. oooooooooo <3 szaleję <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy