poniedziałek, 4 listopada 2013

Rozdział 88

Włącz : http://www.youtube.com/watch?v=W-TE_Ys4iwM

Pocałowałem Summer w czoło i wyciągając z komody broń podszedłem do drzwi. Otworzyłem je trzymając broń gotową do strzału.
- Ale się najebałem.. - holowany przez Eleanor Louis wpadł do mojego domu i wylądował twarzą na dywanie.
- Harry ja Cie przepraszam, że tak późno, ale on się uparł.
- Daj spokój El. - posłałem dziewczynie słaby uśmiech i pomogłem dźwignąć się Louisowi na nogi.
- Polej mi Harry !
- Zamknij pysk bo Darcy śpi. - wkurzona Summer stanęła zaraz obok nas.
- Boże Harreh jak ty z nią wytrzymujesz.
- Ja nie wiem jak El wytrzymuje z Tobą bo wali od Ciebie jak z gorzelni.
- Słoneczko chyba przestaniemy się zaraz lubić. - Summer wydała z siebie.. jakby ciche warknięcie i poprowadziła Eleanor do salonu.
- Chodź stary.. - poprowadziłem Louisa na górę do pokoju gościnnego i położyłem na łóżku.
- Dzięki syneczku. - wybuchnąłem śmiechem i patrzyłem jak wtula się w poduszkę. Opuściłem pokój zamykając cicho drzwi i zajrzałem do pokoju Darcy. Spała sobie słodko cichutko oddychając. Zszedłem cicho na dół i usiadłem obok Summer obejmując ją ramieniem. Eleanor była jednym wielkim kłębkiem nerwów.
- Co się dzieje ? - zapytała cicho Sami.
- Nic.
- El przecież widzimy.
- Chyba jestem w ciąży. - zachłysnąłem się powietrzem, a Summer pisnęła podekscytowana.
- To cudownie !
- No nie bardzo. - mruknąłem za co Summer zdzieliła mnie przez łeb.
- Nie bij go. Ma rację.
- Co ?
- Przecież Louis mnie zabije.
- Za co ? No do cholery chyba sama sobie dzieciaka nie zrobiłaś !
- Jezu Summer dobrze znasz Louisa. On sam jest jak duże dziecko !
- Może się zmieni.
- Nie sądzę. - kolejny beszt wzrokiem od Summer skutecznie mnie uciszył.
- Harry też się zmienił kiedy urodziła się Darcy. Stał się doroślejszy, bardziej odpowiedzialny.
- Ej.. - mruknąłem niezadowolony.
- No co ? Taka prawda. Louis na pewno zachowa się dojrzale.
- Dzisiaj ukradł dziecku w parku balonik i powiedział, że to jego nowy przyjaciel. Serio Summer ?
- No.. ma swoje odpały.
- Zmieńmy temat. Wszystko będzie dobrze El. Zawsze masz nas. - moja żona mocno ją przytuliła, a ja poczułem ukłucie zazdrości. Niedługo później dziewczyny poszły spać, a ja zostałem sam z moimi myślami. Wziąłem na kolana album, który kiedyś pokazała mi Darcy. Oglądałem wszystkie zdjęcia Summer jakie posiadałem. Rozpłakałem się. Tak bardzo ją kocham. Nie potrafię bez niej żyć. W każdej sekundzie mojego życia, w każdym oddechu jest ona. Moja obsesja. Mój narkotyk. Moje szczęście, mój uśmiech. Sposób w jaki trzyma moją rękę. Sposób w jaki się śmieje z moich żartów. Sposób w jaki złości się na mnie kiedy jestem nadopiekuńczy, albo zazdrosny. To wszystko sprawia, że jest idealna. Nie wiem dlaczego ze mną jest.. Nie wiem czy jej do tego nie zmusiłem jakiś czas temu. Mówi, że mnie kocha, ale ja już sam nie wiem. Dlaczego kobieta jak ona.. idealna.. jest z kimś jak  ja. Nawet nie potrafię jej zapewnić bezpieczeństwa. Otarłem policzki i spojrzałem na kolejne zdjęcie. Uśmiech sam wszedł mi na usta. To było wtedy kiedy dowiedzieliśmy się o Darcy. Odłożyłem album i postanowiłem zebrać zabawki Darcy. Powrzucałem je do pudła i zdejmując z siebie koszulę poszedłem do sypialni. Baby siedziała na łóżku i czytała książkę. Posłałem jej uśmiech i zdjąłem z siebie spodnie. Wspiąłem się na łóżko.
- Czemu nie śpisz kocie ? - objąłem ją ramieniem i przyciągnąłem do swojego torsu.
- Czekam na Ciebie. - odłożyła książkę i przeciągnęła się leniwie.
- Beze mnie się nie da ? - pokręciła głową i ułożyła usta w dziubek. Dałem jej całusa i wpatrzyłem w jej oczy.
- Czemu tak na mnie patrzysz ?
- Bo Cie kocham Summer.
- Ja Ciebie też kocham. - usiadła na mnie okrakiem i przeniosła moje dłonie na swoją talię. Zbliżała się powoli do moich ust patrząc mi głęboko w oczy. Otarła się swoimi wargami o moje i przeniosła je do mojego ucha.
- Wiesz co bym chciała z Tobą zrobić ? - szepnęła.
- Nie wiem.
- Chciałabym spełnić wszystkie Twoje fantazje.. - czas, żebym przejął kontrolę.

63 komentarze:

  1. Zaje ; ** + pierwsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + szybko next błagam <333 , jaka śliczna końcówka ;3 ; ** xd ~ Duśka ; **

      Usuń
  2. Boskie kiedy nextt ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy next?!?!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej swietnyyy !! Szyyybko neeeeext !!! Nie moge sie doczekac !! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM TO ................Boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i zazdroszczę ci bo piszesz wspaniałego bloga którego kocham . Zapraszam też na mojego bloga <3 : http://jgkhkr.blogspot.com/2013/11/rozdzia-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAAAAAAAA ja oszaleję ja mi tu następnego rozdziału nie dasz to jest fantastyczne zajebis** <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak końcówka... Hahah xD No cóż, po prostu supier ^^
    PS. Kiedy dodasz następny Silence??

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko jak Harry oglądal ten album i płakał ja też płakałam :') SOML uwolniło takie emocje :')

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham to sb <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu zrobiłaś mi najlepszy prezent na urodziny dodając ten rozdział! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Neext ! To jest super !! A o Niallu dodasz ?

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, jakie śliczne :)) /Olimpia♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Harry jest taki opiekuńczy. To takie słodkie. :) // imaginy1onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju. To jest cudowne. <3 Gdy tylko zaczęłam czytać te opowiadanie ze z niecierpliwością codziennie czekam na nowy rozdział. To już przyzwyczajenie. :D Codziennie sprawdzam czy już dodałaś nowy rozdział ;) Przy momencie kiedy Harry płakał i mówił jak bardzo ważna jest dla niego Summer sama miałam łzy w oczach. I jeszcze ta sprawa El i Lou ! Nie mogę doczekać się następnej części. Jesteś bardzo utalentowana i uwielbiam sposób w jaki piszesz to opowiadanie :D ;) Pozdro xD ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, fantastyczny, wspaniały, idealny , genialny rozdział ;) talent się tu nam ukazuje ;) świetnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  17. grunt to zakończyć rozdział w odpowiednim momencie;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle boski. Już myślałam że coś sie wydarzy, a ty w takim momencie przerywasz!? :) Kocham tw bloga jest suuper, czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  19. NO CZŁOWIEKU ! Za kończenie w takich momentach wsadzę Cię za kratki! :D JESTEŚ GENIALNA . :D Lou i jego odpały, ahhahha .xd
    CZEKAM NA NEXT :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zajebiste :D jak zawsze xd

    OdpowiedzUsuń
  21. WooW .. x.x love it. :*:*:* <3 ciekawe co harry ma zamiar zrobic z Summ...hmmm... x3

    OdpowiedzUsuń
  22. Awwwwww no nie jakie....
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  23. knaxdloanefjusiebcnsdfbercvm *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. boze a ja juz myslalam ze to ten ... gang a tu tylko oni xddd
    zaczynam sie bac po "czas zebym przejąl kontrole"... xddd jeju jaka ja bojazliwa jestem xdd

    OdpowiedzUsuń
  25. boski:D czekam na nn - patrysia

    OdpowiedzUsuń
  26. Uhuhuhuuu..;D Będzie się działooo;*:*
    Koocham;*

    OdpowiedzUsuń
  27. mrrr <33 next next neeeeeext <33 ///Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny jak zawsze♥ Polecam również swojego bloga ;) red-emmaroser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super a kiedy next silence i fighter ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kiedy next ? To najlepszy bloog jaki czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. meega*o*
    polecam mooj blog: http://dreams-of-london.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Heej :) Kiedy następny w Silence ?
    PS. Świetnie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest wspaniałe, Harry jest taki opiekuńczy i troskliwy, która by takiego nie chciała?;D <3 Uzależniłam się od twojego bloga co dzennie wchodzę i patrze czy jest już nowy rozdział. Czekam na next
    PS. Dodasz nowy Silence ? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do mnie na bloga http://monica-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. MMrraśnie ;) W takich momentach się nie przerywa!! Harry jest BOSKI *_* Ja chce go na wyłączność!!
    xXx <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny! Kiedy napiszesz Fighter bo czekam już dość długo.. :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny ... Kocham kocham i jeszcze raz kocham to <333

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham,kocham i jeszcze raz KOCHAm!!! Piszesz po prostu bosko *.* ajsjsjakdhdjskflglfjdhsha no po prostu awww ^.^~Karla

    OdpowiedzUsuń
  39. Codziennie wchodzę tu żeby zobaczyć czy jest nowy rozdział . Kurde kocham to opowiadanie . Życzę weny i
    plis
    dodaj
    szybko
    następny
    rozdział
    prooosze <3
    Znaczy jak tylko będziesz miała czas :)

    OdpowiedzUsuń
  40. To ty to w końcu tłumaczysz czy piszesz???
    Jakby co to życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boshh .. A jak myślisz ?! TO JEST JEJ WŁASNE OPOWIADANIE !!!

      Usuń
  41. Swietny, zapraszam na swojego bloga dopiero 3 rozdziały ale warto zobaczyć: red-emmaroser.blogspot.com zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny rozdział .Masz super wyobrażnie ,jesteś świetna .Czekam na kolejny rozdział ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Boże to mój drugi komentarz nie mogę się doczekać dodaj coś czytam to już drugi raz i mi się nie znudziło KOCHAM TEN BLOOG :* <3 Proszę dodaj nexta jak przeczytasz ten komentarz, jak widzisz strasznie się niecierpliwię

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy