wtorek, 19 listopada 2013

Rozdział 95

Siedząc kilka godzin pod porodówką za śpiącą Darcy na rękach różne myśli przetaczały się przez moją głowę. Byłem dziwnie spokojny. Przy narodzinach mojej córeczki prawie oszalałem. Pocałowałem mojego aniołka w czoło i delikatnie wstałem z nią na rękach. 
- Daj mi ją.. - usłyszałem cichy szept. Odwróciłem się i zobaczyłem Zayna. 
- Co ty tu robisz ? - odszepnąłem. 
- Twoja mama zadzwoniła do mnie, że kilka godzin temu pojechałeś do Summer i jeszcze Cie nie ma. Prosiła, żebym sprawdził co się dzieje. 
- Wujek.. - Darcy przetarła piąstkami oczka i wyciągnęła do niego rączki. 
- Cii.. Śpij malutka.. - wziął ją na ręce i kołysał delikatnie aż znów usnęła. Staje się coraz bardziej podobna do Summer. Uśmiechnąłem się w chwili kiedy z porodówki wyszła położna. 
- Pan Styles tak ? 
- Tak. - przełknąłem głośno chwilę.
- Pana żona jest w sali nr 21 razem z synkiem. Gratuluję. - uśmiechnęła się i odeszła. Popatrzyłem ucieszony  na Zayna. 
- No idź do niej, a nie się na mnie gapisz idioto. Zabiorę Darcy do domu. 
- Dzięki. - szepnąłem i prawie pobiegłem do Summer. Leżała trzymając naszego synka na rękach. Uśmiechnęła się do mnie kiedy wszedłem. Tak dawno tego nie robiła. Bez namysłu musnąłem jej usta. 
- Ma Twoje oczy.. - szepnęła cicho.
- Szkoda, że nie Twoje.. Chodź do Taty malutki.. - wziąłem go na ręce przytulając do serca. Tego uczucia nie da się opisać. Tak bardzo na niego czekałem. Kolejny raz dziecko naprawia moje relacje z Summer. 
- Harry, a jak damy mu w końcu na imię ? - ahh.. zapomniałem wspomnieć.. Nie chcemy, żeby miał na imię Louis, nie pasuje nam do niego.
- Siedziałem ostatnio z Darcy i oglądaliśmy jej ulubione wróżki.. Był tam jakiś niedźwiedź albo coś i miał na imię Jamie.. Jakoś mi się spodobało. 
- Myślałam też o " Alex ". 
- Alex jest chyba bardziej oryginalne. 
- Alex Styles.. 
- Alex, Darcy, Summer.. Moje największe skarby. Kocham Was. 
- Tatusiu.. - usłyszałem cichy szept. 
- Chodź malutka. Poznasz swojego braciszka. - podeszła niepewnie trzymając Zayna za rękę. Kucnąłem z Alexem na rękach przed Darcy. 
- Tatku on jest paskudny ! - Zayn i Summer wybuchnęli śmiechem, a mnie to wcale nie bawiło. 
- Darcy każde dziecko po narodzinach tak wygląda.
- Wujku ja też byłam taka paskudna ?! - złapała go za nogawkę od spodni.
- Ty zawsze byłaś piękna księżniczko. -Darcy wyciągnęła delikatnie rękę w stronę swojego brata. Złapał ją za palec. Zaśmiała się cicho i zabrała rękę. 
- Skoro to mój brat to może jeszcze coś z niego będzie prawda tatku ?! 
- Na 100 %. - dźwignąłem się na nogi i oddałem go Summer. - A ty jak się czujesz kochanie ? 
- W miarę dobrze. Trochę boli.. no wiesz. 
- Jak tylko wrócisz do domu to Cie wypieszczę.. - szepnąłem wprost do jej ucha za co dostałem beszt wzrokiem. Zaśmiałem się cicho. 
- To ja Was zostawiam. Trzymaj się Summer. - Zayn wyszedł podając mi Darcy na ręce. 

*** Dwa miesiące później ***

*** Oczami Summer ***

Między mną, a Harrym nigdy nie było tak dobrze. Spędzamy każdą wolną chwilę razem, rozmawiamy o wszystkim, zajmujemy się dziećmi. 
- Summer.. - mruknął niezadowolony kiedy obudziłam go w sobotę o 8. 
- Nie ma Summer. Musisz nakarmić Alexa, przewinąć go. Zrobić Darcy śniadanie, pomóc jej się ubrać. Ja jadę załatwić jej miejsce w przedszkolu. 
- Nie podoba mi się to. 
- Harry przestań. Nie będę trzymać jej pod kloszem z dala od rówieśników bo ty masz jakieś chore urojenia. - pocałowałam go w policzek spotykając się z warknięciem i wyszłam z domu. A właśnie.. Kiedy tylko z Alexem opuściliśmy szpital Harry zawiózł nas do nowego domu. Mieli przede mną z Darcy tajemnicę. Wsiadłam do swojego BMW i ruszyłam na umówione spotkanie. Oczywiście w prywatnym przedszkolu bo Harry na inne się nie zgodził. Kiedyś go kopnę. Ale to kiedyś. Na miejsce dotarłam 20 minut przed czasem. Wysiadłam z auta rozkoszując się wiosennym słońcem na mojej skórze. Pięknie. 
- Kąpiel słoneczna pani Styles ? - co jest kurwa.. Otworzyłam oczy i zobaczyłam jakiegoś chłopaka. Azjata. Widać. 
- A ty to..
- Jakiś czas temu rozmawialiśmy w firmie Pani męża. Prosiłem Panią o pomoc w awansie. 
- A.. Ty jesteś z tego całego gangu ? Czego chcesz ? 
- Mam dla Ciebie pewną propozycję piękna Summer.. 



Nowy dom Summer i Harry'ego ( i Alexa  i Darcy ) <3 http://szpargaly.pl/wp-content/uploads/2012/07/2531-470-wplok.jpg

86 komentarzy:

  1. Świetne.:)

    zapraszam do mnie http://grenade-tlumaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Jak zawsze swieeetne. Zapraszam do mnie suzan-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham to opo <333 wspaniały rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebistyy <3 Czekam na nexta :D Bedzie sie działo :DD http://caseclosed1d.blogspot.com zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa końcówka po prostuuu *-*
    mam nadzieje ze nie bd to nic strasznego... xd

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ! Next, next, next ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały <3 ja chce juz nastepny :D / patrysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ycycycycycyc i znowu w takim momencie ahh... czekam na nexta :D :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi z tym ycycyc bo nie ogarniam??? o.O

      Usuń
  9. dom jest piękny *o* ciekawa jestem, jaka jest ta propozycja... ???? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. kurwa nieeee , dlaczego wszystko znowu się pierdoli ? WHY ? ja tego nie rozumiem ....

    OdpowiedzUsuń
  11. lk miozfvjdfsoniusfbgnwribi<33

    OdpowiedzUsuń
  12. Help powietzra piekny ,boski ,kocham <#

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała się trzęsę, ale nie wiem czy z powodu tego rozdziału czy z zimna xD Kurna genialny ^_^ Dalej, dalej błagam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ciekawe co to za propozycja .. Trochę się boję .. Rozdział genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. http://starve-harry.blogspot.com/< ----------- ZAPRASZAM świetnie pisze ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. LOL :D Ten rudolf chce jej dać jakąś propozycje...

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę się koniecznie dowiedziec co będzie dalej :p świetne

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie muszę wiedzieć co to za propozycja ....... zajebisty rozdział
    *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. jjejejj:)) :* :D juz sie nie mg doczekać:*♥:*♥:);]P

    OdpowiedzUsuń
  20. PO prostu boskie czekam na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny!! :)))) Jak zawsze oczywiście. Nie mogę się doczekać kolejnego...ciekawe co chce te skośno oki ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie *,* Świetne *,* Super *,* <33 Jeszcze tylko 5 rozdziałów i 100 ; ** Gratuluje =] Mam tylko pytanie ? Kiedy podasz cos na Fightera ? ;D Ale Black i tak zawsze będzie moim ulubionym blogiem ; ** Oczywiście kocham wszystkie twoje , żeby nie było ; pp ~ Duśka

    OdpowiedzUsuń
  23. kckckckckckckc <333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  24. poda mi ktoś link na fightera ? :C

    OdpowiedzUsuń
  25. Szybko kolejna część daj bo oszaleje <3

    OdpowiedzUsuń
  26. dawaj nexta!!! troche krótki ten był no ale trudno hehe

    OdpowiedzUsuń
  27. DAAJ NEXTAA!! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam dla ciebie propozycję piękna summer.........
    Muahahahahaha
    Jakie to złowieszcze!!!
    Podoba mi się.
    Jestem obserwatorką!!!!

    Bloom Styles ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW WOW WOW NEXT!! SZYBKO!! MASZ TALENT!!!! NAPISZ KSIĄŻKĘ xd POZDRAWIAM DAGMARA XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  30. To....jest yyy nie mogę tego opisać jest cudny czekam na next


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurdeee !!! Boskii !! super że wszystko w porządku :* SUPER piszesz :* KOCHAMY CIE <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na mój blog: http://liampayne-changemymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam to <333

    Zapraszam : http://noothingisperfect.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochamm <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM <333

    OdpowiedzUsuń
  37. dalej, dalej, dalej :))))))))))))))) /Olimpiax♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu nie dodajesz nowego rozdziału????????:(((

    OdpowiedzUsuń
  39. błagam niech to sie nie kończy bo silence sie skończyło a jak to sie skończy to ja dead

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie kończ Blacka :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Błagam cie nie kończ blacka :o

    OdpowiedzUsuń
  42. twój blog jest super mam nadzieję że pędzie trwał wiecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. To jest świetne ♥ kocham kocham kocham ♥
    +Zapraszam na mojego bloga princessincrazylife.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Pisz rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy będzię następny rozdział???
    Bo ja tak co chwile patrze czy jest next czy nie ma i tak od rana hehe :-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Nominuje cie do Liebster Blog Award więcej się dowiesz na :

    http://trapped-world.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    zapraszam c:

    OdpowiedzUsuń
  47. Zostałaś nominowana do Libster Award. Szczegóły na moim blogu Liebster Award http://crazy-life-that-my-problem.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy bedzie next bo co caly czas wchodze to nie ma plisssss next jak najszybciej <3 kocham cie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja sie za przeproszeniem zajebe z ciekawosci kurwa *,*,* dawaj nexta plisssssss

    OdpowiedzUsuń
  50. dawaj nexta bo cierpliwość mi się kończy i zaraz wybuchnę :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Następny rozdział :* zapraszam http://odwrogadoidola.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Błagam , dodaj dzisiaj next !! Bo ostatni rozdział we wtorek dodałaś , a jest niedziela ! Ja umieram jak nie ma nexta ;pp A więc weny życzę <33 ~ Duśka

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie skończyłam czytać twojego bloga . JUŻ NIGDY NIE PRZECZYTAM ANI JEDNEGO WYRAZU I ZDANIA . Ty naprawdę , skończyłaś ? Ty wiesz ile osób chce jednego głupiego rozdziału ? Ja nie rozumiem . Wytłumacz .

    OdpowiedzUsuń
  54. Super :*

    Zapraszam do mnie : http://fanfictiononedirectionrt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapomniałaś o nas ? :(( o #HORANATORS . :( Wiem, że masz dużo nauki.. szkoła.. Ale dodasz dziś następny rozdział? PROSZĘ! :( <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham twoje opowiadanie z niecierpliwością czekam na next !!! Pozdrowionka ; ) ; **

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocha, kocham, kocham <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy