piątek, 16 sierpnia 2013

Rozdział 40

- Czy ty się kurwa dobrze czujesz ?!
- Powiedz.
- Dlaczego jesteś taki dziwny po stosunku ?!
- Summer do jasnej cholery ! Nie wystawiaj mojej cierpliwości na próbę.
- Ja pierdolę. Należę do Ciebie ! Zadowolony ?!
- Zadowolony. Idź się ubierz.
- Chcę spać.
- Musisz posprzątać salon.
- Niby czemu ja ?! Nie będę sprzątać po Tobie i chłopakach !
- Będziesz. - pocałował mnie w czubek nosa i wstał.
- Nie.
- Mam Cie zlać ? - otworzyłam usta ze zdziwienia. - Zadałem Ci pytanie ?
- Nie.
- To za 5 minut widzę Cie na dole. - wstałam i poszłam do garderoby. Wciągnęłam na siebie http://img.szafa.pl/ubrania/1/015711603/1376318952/kombinacje-z-neonowymi-spodniami.jpg i zeszłam na dół. Harry siedział już ubrany przy stole i czytał gazetę.
- Nie mogłeś zrobić śniadania ?
- Ty zrób. Załóż jakąś sukienkę Summer. Znów zaczynasz ubierać się jak chłopak. Dostałaś całą szafę sukienek. - zabrałam mu gazetę i wryłam się na kolana. Objął  mnie czule, ale wiedziałam, że jest niezadowolony.
- Kochasz mnie Harry ?
- Pewnie, że Cie kocham. Bardzo.
- Dlaczego jesteś dla mnie taki zimny ?
- Przepraszam Summer. Jestem bardzo nabuzowany. Cieszę się, że sama do mnie przychodzisz i się tulisz. Posprzątam salon, a ty zrób śniadanie dobrze ?
- Dobrze. - cmoknął mnie szybko w usta.
- Stęskniłem się za skradaniem całusów. - fuknęłam niezadowolona i zeszłam  jego kolan. Poszedł do salonu wzdychając ciężko.
- Harry ?!
- Tak kochanie  ? - wszedł do kuchni niosąc w rękach opróżnione butelki po piwach. Wrzucił je do pojemnika i objął mnie w talii.
- O której mają przyjść ?
- Napisałem o 17. Może być.
- Tak.
- Pozwoliłem sobie również zadzwonić do Nicka. - rozcięłam sobie rękę. Jęknęłam i wsadziłam ją pod zimną wodę obmywając krew.
- Co zrobiłeś ?! - warknęłam przez zęby.
- Myślałaś, że odpuszczę. ? - posadził mnie na blacie i opatrzył ranę.
- Co mu powiedziałeś ?
- Nie ważne.
- Harry !
- Koniec ! - oplótł moje ręce wokół swojej szyi i zaniósł mnie do salonu. Położył mnie na sofie i przykrył kocem.
- Leż kochanie. Straciłaś dużo krwi. Ja się wszystkim zajmę. - pocałował mnie w czoło i zniknął w kuchni. Wiedziałam, że nie ma po co się z nim kłócić, a poleniuchować zawsze miło. Obserwowałam jak wesoło tańczy ogień w kominku.
- Masz kanapeczki. - podał mi posiłek pomagając usiąść. Czy on do chuja myśli, że ja jestem obłożnie chora przez jedno, małe rozcięcie.
- Dziękuję.
- Smacznego Baby. - kończył zbieranie butelek.
- Napisałeś też do Ryana ? - wymamrotał coś pod nosem. - Co mówisz ?
- TAK ! - butelka, którą trzymał w ręce rozwaliła się z hukiem o najbliższą ścianę.

Zapraszam do czytania i komentowania mojego drugiego bloga :
http://silence-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com/
I nowego bloga Malikowej :
http://change-fanfiction.blogspot.com/

30 komentarzy:

  1. O matko, kocham to <3 wsciekły hazza, dobry a potem znowu wsciekly *__* mógłby trochę z tym przystopowac, zaczynam się go bać ale rozdział jak zawsze zajebisty i czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a dodasz teraz na silence ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona - dziewczyna, która nie ma nic. Piękna niczym grecka bogini o głosie wodnej nimfy. Przeciwności losu skazują ją na bycie prostytutką. Nienawidzi samej siebie. Nie wierzy, że znajdzie się ktoś kto może ją pokochać. Jedyne czego w życiu pragnie to zaznanie prawdziwej miłości...

    On - chłopak, który wygląda jak grecki Adonis (bóg piękna). Ma przyjaciół, rodzinę, którą kocha. Ale jest coś co ukrywa przed całym światem. W nocy, gdy tylko zamknie oczy widzi "anioła". Dziewczyna nawołuje go, prosi gestami by szedł za nią. Ale... No właśnie zawsze jest to ale. Nigdy nie ujrzał jej twarzy. Gdy jest na tyle blisko by móc dotknąć jej, ona rozpływa się w otchłaniach błogiej krainy snu...
    Chłopak mający wszystko, wewnętrznie nie mający niczego, co by uzmysłowiło jego miłość.

    Ale czekaj...

    Czy On i Ona nie pragną tego samego?

    http://girl-of-my-dream-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twoje imaginy <333 dodaj dziś coś jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodasz dziiaj 22 część Silence?

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra tylko wydaje mi się trochę krótki.Ale to pewnie tylko dziwy. Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, dzisiaj nie mam siły się rozpisywać :) czekam na nowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny rozdzial ;) czekam na next;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mhm obi się coraz ciekawiej!
    Dodaj szybko kolejny rozdział!
    Akcja w końcu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebistyy....Next szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jejuuuuuuu! Masz cudowną wenę, oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za nerwy. Uuuuuu. Złość piękności ... ble ble ble
    Super blogasek

    OdpowiedzUsuń
  13. Super super czekamy do jutra na następną część kochana! ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierdole... kocham to!
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest mega suuuuuuuuuuper pisz dalej a moglabys dodac jeszcze na silence nastepny rozdzial proszee

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaj szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne <3 Ale czy nei przeszkadza Ci to, ze inni reklamuja tu swoje blogi? Kiedy dodasz nastepny rozdial? c; I tak pewnie nie odpowiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza, dodaję codziennie / Horanowa.:)

      Usuń
  18. Fajnie że Summer jest ruda bo ja też jestem ruda :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy