piątek, 25 października 2013

#KONKUUUUUUURS !

Yoooo ! :)

No więc słuchajcie Panie i Panowie :)
Wpadłam na taki pomysł, że może ktoś chciałby stworzyć prezentację / filmik / kolaż zdjęć z waszymi ulubionymi cytatami, sytuacjami z " Black " I zdjęciami bohaterów ?
W nagrodę będzie oryginał " Black " czyli mój rękopis + wyróżnienie na blogu. Wszystkie prace zostaną wyróżnione w specjalnej zakładce. Co wy na to ? Piszcie w kom czy podoba Wam się ten pomysł :)

+ Ej weźcie bo się popłakałam :( </3
http://www.youtube.com/watch?v=EHEQ3rPelCo

27 komentarzy:

  1. PIERWSZAA . do kiedy konkurs ? podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi sie ryczeć zachciało jak obejżałam ten filmik :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile będzie rozdziałów ? Dodasz dzisiaj następny ? Plliisss <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za! Gdzie można to wysyłać ?

    Dajcie follow Harry'emu na TT @HarryBlackPL


    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu to jest swietne az się popłakałam... A kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne <3 a tak przy okazji kiedy nastepne na fighter ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a podasz linka do 'fighter' ploose......

      Usuń
    2. link na "fighter" to http://fighter-fanfiction.blogspot.com/ i nie ma za co :-)

      Usuń
  7. Dasz linka do noewego blogspotu 'fighter'

    OdpowiedzUsuń
  8. Popłakałam się, czekam na dalsze rozdziały <333333

    OdpowiedzUsuń
  9. też sie prawie popłakałam ;c *__*
    i pewnie wezmę udział :) :)
    zapraszam, warto ;) - www.it-was-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wezmę udział. A może to być taki kolaż ze zdjęciami i cytatami na paincie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam dopiero teraz ten filmik i... to nie może tak być. Summer musi żyć!!!

      Usuń
  11. Popłakałam się jak obejrzałam ten filmik. Mam nadzieję że to nie będzie prawda. Zabiłabym się gdyby Summer umarła :ccc Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł, ale gdzie mamy te rzeczy wysyłać??

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy